۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶

از سوی نشر افق؛

«دونده هزارتو» قدم به کتابفروشی ها گذاشت

«دونده هزارتو» قدم به کتابفروشی ها گذاشت

مجموعه «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر با ترجمه مینا موسوی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر به تازگی با ترجمه مینا موسوی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. داستان این مجموعه، هزارتویی دارد که شخصیت های داستان وقتی واردش می شوند، باید از آن خارج شوند تا نجات پیدا کنند.

مجموعه «دونده هزارتو» داستانی هیجانی و هوشمندانه دارد که مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف دنیا به خود جذب کرده و بیش از ۳ میلیون نسخه از کتاب هایش در آمریکا به فروش رفته است. این مجموعه از طرف مجله کرکس ریویو به عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و سریالی هم براساس آن، با همین نام ساخته شده است. روزنامه نیویورک تایمز هم این کتاب را به عنوان پرفروش ترین اثر مورد بررسی خود معرفی کرده است.

گزارش روزنامه یواس ای تودی، انجمن بوک سنس و کتابخانه آلایاسا هم این مجموعه را به عنوان کتاب پرفروش معرفی کرده اند.

«لانه گریورها» عنوان اول و «گذر از جهنم» دومین جلد این مجموعه است. در کتاب اول، وقتی در بالابر باز می شود، تنها چیزی که توماس به یاد می آورد اسم کوچکش است. ولی او تنها نیست. گروهی از پسرهای هم سن و سالش ورود او را به هزارتو خوشامد می گویند. هیچ کس نمی داند چرا به هزارتو آمده یا چه اتفاقی برای جهان بیرون افتاده است. اما ناگهان دختری وارد هزارتو می شود که پیامی به همراه دارد: یا راهی به بیرون پیدا کنید یا همگی هلاک خواهید شد...

در جلد دوم هم توماس فهمیده بوده که راه پر پیچ و خم تر از آن چیزی است که فکرش را می کرد. حالا بیرون از هزارتو خطرهای بیشتری زندگی او و دوستانش را تهدید می کرد. او چند هفته گذشته را در ترس و وحشت گذرانده بود ولی بالاخره کسی باید کنترل اوضاع را به دست می گرفت. آن ها برای آن که از این مهلکه جان سالم به در ببرند، به یک نقشه احتیاج دارند...

در قسمتی از جلد اول این مجموعه می خوانیم:

نیوت به عقب تکیه داد، ابروهایش را بالا برد و گفت: «مرگ من؟ چی شده از دیشب تا حالا دل و جرئت پیدا کردی، برای ما شاخ شدی؟»

توماس حرفش را نشنیده گرفت، بلند شد و راه افتاد: «بیل زن دیگه کیه؟»

«این اسمی یه که ما رو پسرهایی که تو مزرعه کار می کنن گذاشتیم، چیزمیز می کارن، علف ها رو می کنن، قلمه می زنن و از این جور کارها.»

توماس سرش را به آن طرف تکان داد: «سرپرست شون کیه؟»

«زارت. پسر خوبی یه اگه تو کارت ماست مالی نکنی. همون پسری که دیشب جلو ایستاده بود.»

توماس چیزی نگفت، امیدوار بود امروز را بدون اینکه درباره بن و اخراجش با کسی صحبت کند، بگذراند.

این قضیه فقط حالش را بدتر می کرد و احساس گناهش را بیشتر، برای همین موضوع را عوض کرد: «خب پس تو چرا اومدی من رو بیداری کردی؟»

«چی؟ نکنه دوست نداری اولین چیزی که موقع بیدار شدن می بینی روی ماه من باشه؟»

جلد اول با ۴۳۲ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار ریال منتشر شده است.

جلد دوک هم با ۴۱۶ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۰۵ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3858664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha