۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴

در نهمین روز دهه فجر؛

وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر می کند

وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر می کند

همدان - مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از سفر یکروزه وزیر ورزش به استان همدان خبر داد و گفت: مسعود سلطانی فر پنجشنبه هفته جاری به همدان سفر می کند.

حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با دهه فجر و در نهمین روز این ایام مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به نمایندگی از هیئت دولت به همدان سفر می کند.

وی افزود: سلطانی‌فر در ابتدای سفر خود به شهرستان رزن می‌رود تا پس از حضور در گلزار شهدا، سد رزن را به بهره‌برداری برساند.

چاروسایی ادامه داد: وزیر ورزش سپس به همدان می اید و در ابتدای ورود خود به مرکز استان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار دیدار خواهد داشت.

وی عنوان کرد: سلطانی‌فر در ادامه سفر یکروزه خود به استان همدان، جلسه‌ای با رؤسای هیئت‌های ورزشی و نواب ورزشی، جامعه ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد در سالن مرکز پژوهش استانداری دارد.

چاروسایی اضافه کرد: وزیر ورزش همچنین دیداری با جامعه نخبگان و فرهنگیان استان و خانواده شهدا در سالن جلسات استانداری همدان خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان به صورت جداگانه در شهرستان‌های استان حضور یافته و پس از بازدید پروژه‌های ورزشی جلسه شورای اداری را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش در شهرستان فامنین، معاون امور جوانان در شهرستان نهاوند، معاون توسعه ورزش همگانی در شهرستان تویسرکان، مهاون توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان کبودرآهنگ، معاون آموزشی و فرهنگی در شهرستان اسدآباد و معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت در شهرستان رزن حاضر می شوند.

وی گفت: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و معاون ورزش بانوان نیز به ترتیب به شهرستان های ملایر و بهار سفر می کنند.

کد خبر 3899995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha