۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

سیره حضرت زهرا(س) محدود به مسائل حوزه زنان نیست

سیره حضرت زهرا(س) محدود به مسائل حوزه زنان نیست

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه حضرت فاطمه(س) ریشه اهل بیت(ع) است، گفت: سیره حضرت زهرا محدود به مسائل زنان نیست و به تمام حوزه‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مربوط است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی دشتکی ظهر پنج شنبه در کنگره شعر فاطمی و رونمایی از دیوان استاد «محجوب همدانی» و مجموعه اشعار کنگره شعر فاطمی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) ریشه اهل بیت(ع) است، گفت: سیره حضرت زهرا(س) محدود به مسائل زنان نیست، بلکه به تمام حوزه‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مربوط است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی یکی از روش‌های انس با ائمه(ع) را استفاده از ادبیات و هنر دانست و برگزاری کنگره شعر فاطمی را علاوه بر آشناسازی مردم با شخصیت حضرت زهرا(س) در همین راستا عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره کشف استعدادها از بین دانش آموزان، دانشجویان و افراد دیگر جامعه است.

در ادامه این مراسم که با حضور اساتید، شعرا و پیرغلامان فاطمی برگزار شد، مداحان و شعرا با روضه خوانی و مدح درباره بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) مجلسی سراسر معنویت برگزار کردند.

طی این مراسم از دیوان استاد محجوب همدانی و مجموعه اشعار کنگره شعر فاطمی رونمایی شد.

در پایان این مجلس نیز از نفرات برتر شرکت کننده در کنگره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 3909123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha