۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

رئیس پلیس راه استان بوشهر:

۸ محور ارتباطی استان بوشهر مسدود است

۸ محور ارتباطی استان بوشهر مسدود است

بوشهر - رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بارش شدید و آبگرفتگی باعث شده تا برخی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر مسدود باشد.

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: محور بوشهر به سمت برازجان محدوده در سه راهی چغادک تا پلیس راه بوشهر – برازجان مسیر رفت و برگشت مسدود است.

وی ادامه داد: محور جاده جدید بوشهر به سمت گناوه، محور برازجان به سمت آبپخش در محدوده پل کلل و محور بوشهر به سمت خورموج مسیر رفت محدوده (روستای بنه گز ) مسدود هستند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به آبگرفتگی و مسدود بودن پل روستای درودگاه در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: محور بوشهر به شیراز محدوده میدان تره‌بار مسدود است و رانندگان برای تردد به سمت شیراز از محور کمکی شهر برازجان تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر جاده ساحلی دلوار به سمت دیر در منطقه پل بردخون مسدود است، بیان کرد: محور سیراف به جم و فیروزآباد و بلعکس به علت ریزش کوه مسدود است.

پاپری از احتمال آبگرفتگی در مسیر کاکی به خورموج  محدوده پل مند خبر داد و افزود: مسیر اهرم به کلمه محدوده پل پیامبر اعظم  مسدود است.

وی گفت: هم استانی‌های عزیز از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز و از تردد از مسیرهای مسدود خودداری کرده و به توصیه‌های ماموران پلیس راه و راهداری در انتخاب مسیر توجه کنند.

کد خبر 3909874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha