۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۵

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

پایان رقابت پسران و دختران پینگ پنگ باز قم در مسابقات کشوری

پایان رقابت پسران و دختران پینگ پنگ باز قم در مسابقات کشوری

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از پایان رقابت پسران و دختران پینگ پنگ باز قم در مسابقات کشوری خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نفرات اعزامی تنیس روی میز قم به مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر کشور و مسابقات آزاد نونهالان دختر کشور به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

وی افزود: مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در حالی به پایان رسید که پویا وفایی تنها نماینده قم در جمع ۱۶ نفر برتر کشور بود و توانست با کسب ۴ پیروزی ارزشمند مقابل حریفانی از مازندران، تهران و آذربایجان غربی به جمع نفرات برتر برسد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: پویا وفایی که برای نخستین بار رقابت در جمع نفرات دسته برتر تنیس روی میز کشور را تجربه می‌کرد تنها با ۲ شکست برابر نمایندگان استان‌های قزوین و البرز در رده دهم جدول دسته برتر قرار گرفت و با کسب همین جایگاه در دسته برتر ماندنی شد.

عموییان بیان داشت: تیم تنیس روی میز نونهالان دختر استان قم نیز با ترکیب ۳ ورزشکار و یک مربی عازم جویبار در مازندران شده بود تا در مسابقات آزاد نونهالان دختر کشور در این شهر رقابت کند و نمایندگان قم بدون کسب عنوان به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

وی عنوان کرد: ساره احمدی از قم در گروه خود بالاتر از هلیا میرشفیعی از البرز و  دینا جمشید فر از آذربایجان غربی اول شد و در مرحله حذفی اول نیز حریف خود را شکست داد اما در جمع ۱۶ نفر مرحله بعد در تلاش برای راهیابی به یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: مهسا رشیدی دیگر پینگ پنگ باز قمی بود که در گروه خود بالاتر از حسنا شایانی نسب از همدان و یکتا معتمد زاده از گلستان به عنوان نفر اول راهی دور دوم شد اما در مرحله حذفی اول نتیجه را به حریف واگذار کرد و حذف شد و کیمیا زرگر زاده نیز سومین نماینده قم بود که در همان مرحله گروهی نتوانست جواز صعود را به دست بیاورد.

کد خبر 3923421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha