۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸

علی ژکان در گفتگو با مهر:

«اولین امضا برای رعنا» تدوین می‌شود/ مذاکره با آهنگساز

«اولین امضا برای رعنا» تدوین می‌شود/ مذاکره با آهنگساز

علی ژکان کارگردان «اولین امضا برای رعنا» از آغاز تدوین این اثر از هفته آینده خبر داد.

علی ژکان کارگردان فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم گفت: چندی است که فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و به تازگی نیز مشغول راف کات شده ایم.

وی افزود: ما هنوز با تدوینگر این اثر به قطعیت نرسیده ایم اما تدوینگر آن هفته آینده مشخص و تدوین نهایی از همان موقع شروع می شود، در حال حاضر نیز یک شخص دیگر در حال انجام کارهای راف کات «اولین امضا برای رعنا» است.

ژکان بیان کرد: در حال مذاکره با چند نفر برای انجام کارهای ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم هستیم و ظرف یکی دو روز آینده ضمن عقد قرارداد با این افراد کارهای ساخت موسیقی آن را نیز شروع می کنیم.

وی در پایان گفت: ما «اولین امضا برای رعنا» را پس از انجام مراحل فنی نگه می داریم تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش بگذاریم.

در داستان این فیلم آمده است: داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده است. آن ۲ یک پسر به نام نیما دارند که ۶ ساله است. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچکدام از این کتاب ها نتوانسته اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی و اجاره مختصری می پرداختند، اما طولی نمی کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می گوید قصد دارد در خانه اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می ریزد و… .

کد خبر 3948377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha