۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰

امام جمعه ابهر:

بخش مهمی از امنیت جامعه مدیون سربازان گمنام است

بخش مهمی از امنیت جامعه مدیون سربازان گمنام است

زنجان-امام جمعه ابهر با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: بی‌تردید بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش‌نام امام زمان (عج) هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر در حال حاضر که در شرایط انتخاباتی کشور قرار داریم، همگان باید مسئله اشتغال را مورد توجه جدی قرار دهند، افزود: در این دیدار رهبری بر مسئله اشتغال و اهمیت کار و کارگری و لزوم تأمین امنیت شغلی و معیشت جامعه کارگری کشور متمرکز بودند.

وی ادامه داد: اشتغال و اهمیت آن در کشور، اهمیت کارگران و جایگاه آن‏ها در جامعه، اهمیت تولید ملی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور، لزوم تکریم جامعه کارگری و تلاش برای حفظ امنیت شغلی کارگران و لزوم احترام به کارگران، از مهم‌ترین نکات دیدار کارگران با رهبر فرزانه انقلاب بود و مجموعه کارگری کشور در مجموع در سخت‏ترین ‏شرایط و در مشکل‏ ترین مراحل با نظام اسلامی همراهی کرده است و سختی‏ها را تحمل و به کشور خدمت کرده ‏اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: بی‌تردید بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش‌نام امام زمان (عج) هستیم.

رحیمی گفت: بی‌تردید بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش‌نام امام زمان (عج) هستیم. شما بنگرید چقدر از توطئه‌ها را این سربازان کشف و خنثی کرده‌اند که اگر خدای نکرده این توطئه‌ها خنثی نمی‌شد معلوم نبود چه مصیبتی بر سر کشور وارد می‌شد. بر مظلومیت این عزیزان همین بس که گمنام هستند، نه می‌توانند عملکرد خودشان را بیان کنند و نه می‌توانند مشکلات فراروی‌شان را تبیین کنند.

وی ادامه داد: امروز صیانت از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام، حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملی ایران، مقابله با باندها و گروه‌های سازمان یافته و جریان‌های سودجو و انحرافی، اخلاقی، فرقه‌ای و کمک به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم و کاهش آثار تحریم اقتصادی، از مهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امام جمعه ابهر یادآور شد: امروز ضرایب امنیتی در کشور نشان می‌دهند که وجود یک امنیت پرشدت در پهنه جغرافیای جمهوری اسلامی ایران است که این ظرفیت را در مقابل کشورهای همسایه، بی‌نظیر و بی‌بدیل ساخته است. در این بین علی‌رغم همه دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که اطراف ما بوده و به عنوان تهدید خارجی بر ما تحمیل شده، آنچه که سبب شد بر همه این تهدیدات فائق آمده و ما را در سلامت کامل نگاه دارد، ایمان و توکلی بود که نیروهای امنیتی از جمله آن‌ها سربازان گمنام امام زمان (عج) داشته و دارند.

کد خبر 3970589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha