۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶

معاون فرماندار دشتی:

طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی حمایت می‌شوند

طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی حمایت می‌شوند

دشتی- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: طرح های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی حمایت می‌شوند و برای این مهم اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از جوانان برتر  شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) در زندگی خود الگوگیری کنند.

وی افزود: در دولت تدبیر وامید استفاده از جوانان در بخش های مختلف به خوبی شاهد هستیم به طوری که جوان ترین استاندار کشور در این استان مشغول به خدمت است و به حمد الله از کارنامه موفقی نیز برخوردار است.

حسینی با بیان اینکه بیشتر بخشداران این استان نیروهای جوان، توانا و صاحب ایده هستند، ادامه داد: دولت اعتماد بالایی به جوانان دارد و به همین دلیل قشر جوان مورد توجه است.

وی بیان کرد: با توجه به طرح‌ها و پیشنهادات ارائه شده در حوزه کشاورزی و شیلات زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل  زیادی در این بخش فراهم شده است.

حسینی ساماندهی اراضی حاشیه مند به منظور توسعه بخش کشاورزی و افزایش تولید در واحد سطح با مشارکت جوانان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و استفاده از آب‌های لب شور رودخانه مند به منظور پرورش آبزیان و ایجاد اشتغال از مهمترین طرح های این حوزه عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: طرح های اشتغال زا در روستاهای دشتی حمایت می شوند و برای این مهم اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه از نقدهای سازنده شما جوانان در توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده می‌کنیم، یادآور شد: در یکسال گذشته موفقیت‌های خوبی توسط شما جوانان شهرستان کسب شده که از تلاش‌های همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می شود.

حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان گفت: زمین فوتبال شماره دو خورموج  فرایند تملک زمین در حال پیگیری است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود که با بهره‌برداری از آن می‌تواند بخشی از نیازهای ورزشکاران شهرستان مرتفع کند و در کنار آن نیز سالن ورزش های رزمی احداث خواهد شد.

وی از تجهیز سالن کشتی شهر خورموج خبر داد و یادآور شد: در راستای مطالبات شما جوانان عزیز سال گذشته ۶۰۰ میلیون ریال برای تعمییر استخر شهید توسلی خورموج اعتبار اختصاص یافت که متاسفانه استقبال خوبی صورت نگرفت که امیدواریم امسال شاهد استقبال همشهریان عزیز باشیم.

حسینی خاطر نشان کرد: سالن ارشاد شهر خورموج نیز در سال جاری با تامین اعتبارات لازم تعمیر و تجهیز می شود و بنای دولت در این مدت نیز تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح شهرستان بوده که تاکنون نیز زیر ساخت های مورد نیاز  مهمی نیز انجام گرفته است.

 وی از افزایش سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان به نسبت گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تلاش شد با رفع مشکلات  زمینه تسریع در ثبت این سازمان بوجود آید به طوری که هم اکنون ۷۰ سازمان مردم نهاد در شهرستان در بخش های مختلف ثبت شده و فعال هستند.

در پایان از جوانان برتر شهرستان دشتی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 3974960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha