۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا:

ایران اسلامی با حضور مردم و خون شهدا اقتدار یافته است

ایران اسلامی با حضور مردم و خون شهدا اقتدار یافته است

پیشوا- رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا گفت: امروز ایران اسلامی با حضور یکپارچه همه مردم و خون شهدا تبدیل به نماد مبارزه با مستکبرین و تکفیری ها شده و اقتدار یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکرم محمدی صبح شنبه در جمع مسئولین هیات های مذهبی شهرستان پیشوا، طی سخنانی اظهار کرد: باید سعی کنیم با اخلاق مداری سعی در رقم زدن انتخاباتی پرشور داشته باشیم و با پر رنگ کردن گسل های اخلاقی و هویتی سبب ایجاد شکاف بیشر بین طبقات جامعه نشویم.

وی ادامه داد: در نظام ما، نظرات سیاسی و گرایشات مختلفی وجود دارد و همه نظرها یکسان نیست، مهم ماندن کنار یکدیگر علی رغم تمام اختلاف نظرها است، رای مردم هرچه باشد باید به آن تمکین کرد.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا با بیان این که ۶ شخصیت و رجل سیاسی که امروز برای تصدی مقام ریاست جمهوری به رقابت می پردازند، گفت: این شخصیت ها توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند و توهین به هریک از آن ها صحیح نیست.

وی ضمن تاکید بر استفاده از تریبون های عمومی برای همه نامزدها و سلیقه ها اضافه کرد: نباید تریبون هایی که از طریق بیت المال فراهم شده اند برای اشخاص خاص استفاده شود که در این صورت بد اخلاقی ها در جامعه شیوع می یابد و زمینه سوء استفاده برخی افراد فراهم می شود.

فرماندار پیشوا راه بروز استعدادهای کشور را برگزاری انتخاباتی باشکوه دانست و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، پیش از هرچیز دیگر رای به نظام اسلامی است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی با حضور یکپارچه همه مردم و خون شهدا تبدیل به نماد مبارزه با مستکبرین و تکفیری ها شده و اقتدار یافته است.

کد خبر 3977181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha