۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹

اعتراض ستاد قالیباف به بداخلاقی های انتخاباتی؛

تخریب‌های سازمان یافته علیه قالیباف/ مستندات تخریب ها موجود است

تخریب‌های سازمان یافته علیه قالیباف/ مستندات تخریب ها موجود است

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اطلاعیه ای اعلام کرد: تخریب‌های سازمان یافته علیه محمدباقر قالیباف در حال انجام است و از سوی ستاد انتخابات اقدام عملی مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اطلاعیه ای خطاب به ستاد انتخابات کشور به تخریب و بداخلاقی های انتخاباتی اعتراض کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تخریب‌های سازمان یافته علیه محمدباقر قالیباف همچنان به صورت گسترده و به اشکال مختلف در حال انجام است و متأسفانه از سوی آن ستاد محترم اقدام عملی مشاهده نمی‌شود.

در روزهای اخیر روی سازه‌های شهری نوشته‌هایی در قالب حمایت از اقشار 96درصدی جامعه انجام می‌گیرد که بر اساس پیگیری با هدف از آن تخریب و آسیب به تاسیسات شهری است.

این در حالیست که  قالیباف به عنوان شهردار تهران همواره به پاکیزگی و مبلمان شهری اهمیت بالایی داده و می‌دهند.

به دلیل بی توجهی ستاد انتخابات کشور در جلوگیری از این اقدامات تخریبی، بررسی هایی از سوی ستاد دولت مردم انجام شد که در صورت تمایل می توانیم مستندات این اقدام را در اختیار آن ستاد قرار دهیم.

کد خبر 3977525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بیکار و خسته AE ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
      0 0
      فوقش بگن : آقای روحانی چه کار زشتی کردی متاسفم برای دولتی که میگوید نمیشود 5 ملیون شغل ایجاد کرد ولی تو همین استان ما تونستن 5 کارخونه رو تعطیل کنن و بقیه کارخونه ها به لطف اخراج کارگران تعطیل نشن
    • محمد IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
      0 0
      آقا شما محترم ولي دفاع از محرومين بهت نمياد، سه تا انتخابات شركت كردي سه تا شكل عوض كردي. يك اصولگرا راي اولش آقاي رئيسي هست و بعد ميرسليم
    • عزیز سلخوری IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
      0 0
      با عرض ادب و سلام خدمت برادر بزرگوارم جناب دکتر قالیباف و آرزوی توفیق پیروزی در کارزار انتخاباتی پیش رو امیدوارم که با همین روحیه پیش روید.