۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹

مدیر جهاد کشاورزی عسلویه:

تولید عسل در عسلویه افزایش می‌یابد/ توسعه پرورش بلدرچین

تولید عسل در عسلویه افزایش می‌یابد/ توسعه پرورش بلدرچین

بوشهر - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عسلویه گفت: تولید عسل و پرورش بلدرچین در عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله علوی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای کشاورزان و فعالان این عرصه در شهرستان عسلویه را در دستور کار داریم.

وی گفت: کشاورزان شهرستان عسلویه به همراه کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی آن شهرستان به منظور آشنایی بیشتر با نحوه پرورش زنبورعسل و تولید عسل از زنبورستان نمونه ملی واقع در شهرستان جم بازدید به عمل آوردند.

علوی نژاد افزود: شرایط مناسب برخی از مناطق عسلویه از جمله عین السعاده، وجوج و زمینو، برای زنبورداری در تولید عسل خصوصا عسل کنار و عسل گیاهان دارویی خودرو و افزایش تولید و اشتغال از مهم‌ترین اهداف بازدید از زنبورستان نمونه ملی بوده است.

وی گفت: طرح اقتصاد مقاومتی دیگری که مورد بازدید قرارگرفت، پرورش بلدرچین در فضای بسته بود که با هزینه کم انجام می‌گیرد و کشاورزان از نزدیک با چگونگی و شرایط پرورش بلدرچین و اجرای این طرح اشتغال‌زا، آشنا شدند.

کشاورزان شهرستان عسلویه به منظورآشنایی بیشتر در زمینه تولید عسل و پرورش بلدرچین از نمونه طرح های اقتصاد مقاومتی زنبورداری و پرورش بلدرچین شهرستان جم بازدید کردند.

کد خبر 3993725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha