۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷

یک طرف دعوا کوتاه آمد؛

لغو فینال لیگ تنیس روی‌میز در صورت پرداخت بدهی دانشگاه آزاد

لغو فینال لیگ تنیس روی‌میز در صورت پرداخت بدهی دانشگاه آزاد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از تصمیم این فدراسیون برای لغو فینال لیگ برتر در تاریخ مقرر، در صورت پرداخت بدهی ۵۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد به این فدراسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز دو تیم پتروشیمی بندر امام و تایدواتر بندر عباس طی روزهای اول و دوم تیرماه برگزار کننده فینال مسابقات لیگ باشگاه های کشور خواهند بود.

این در حالی است که این دو تیم بدون انجام بازی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شدند. پتروشیمی به خاطر مشکلات داخلی تیم آتش نشان و انصراف این تیم از دیدارهای نیمه نهایی به طور مستقیم راهی فینال شد.

قرار بود دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو تیم دانشگاه آزاد و تایدواتر برگزار شود اما این دیدار هم به خاطر عمل نکردن دانشگاه آزاد به تعهداتش نسبت به فدراسیون لغو شد. طبق آئین نامه مسابقات لیگ باشگاهی تنیس روی میز، هر یک از تیم های شرکت کننده باید درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را به فدراسیون بپردازند.

در میان تیم های حاضر در فصل جاری تنیس روی میز اما دانشگاه آزاد نسبت به انجام این کار کوتاهی کرد و همین موضوع اختلافی را میان مسئولان این تیم و فدراسیون موجب شد که در نهایت موجب کنار رفتن دانشگاه آزاد از لیگ شد.

به دنبال این مسئله تایدواتر هم بدون انجام بازی، راهی فینال لیگ برتر شد. این در حالی است که همچنان کش و قوس ها در رابطه با تنیس روی میز دانشگاه آزاد و کناره گیری یکباره این تیم وجود دارد. حدود ۵۰ میلیون رقمی است که دانشگاه آزاد باید بابت درصد قرارداد بازیکنانش به فدراسیون پرداخت کند اما انجام نشدن این کار منجر به کنار رفتن این تیم شد.

البته رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد باوجود اعلام کناره گیری دانشگاه آزاد و تعیین زمان برگزاری فینال لیگ برتر، فدراسیون به طور رسمی اعلام می کند در صورتی که دانشگاه آزاد بدهی خود را پرداخت کند، فینال اول و دوم را لغو کرده و برای انجام بازی دانشگاه آزاد و تایدواتر در مرحله نیمه نهایی برنامه ریزی می کنیم.

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اگرچه فدراسیون به نوبه خود طی ماه های گذشته خیلی زیاد پیگیر پرداخت شدن بدهی دانشگاه آزاد بود اما باز هم حاضر هستیم برای ادامه فعالیت این باشگاه در تنیس روی میز فرصتی را در  اختیار آنها قرار دهیم.

وی ادامه داد: طبق آئین نامه مسابقات قرار بود تیم ها، بهمن ماه سال گذشته درصد قرارداد بازیکنان خود را به فدراسیون پرداخت کنند. البته خیلی از تیم ها مثل دانشگاه آزاد در زمان مقرر این کار را انجام ندادند و آن را موکول به اسفندماه کردند و در نهایت هم تا پایان فروردین ماه این رقم را در اختیار ما گذاشتند اما دانشگاه آزاد نه تنها این کار را انجام نداد بلکه هرگز نامه ای مبنی بر تعهد انجام آن هم در اختیار فدراسیون قرار نداد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: برای پیگیری این موضوع، شخصا چهار بار با محمد دادگان، مدیر دانشگاه آزاد تماس گرفتم و سه بار هم برای وی پیامک ارسال کردم اما از هیچ یک پاسخ نگرفتم. با این حال بنا به صحبتی که با آقای پهلوان، معاون وی داشتم یک روز شخصاً به محل دفتر دانشگاه آزاد رفتم و دیداری را با دادگان برگزار کردم. در این دیدار گله خود را در رابطه با اینکه وی به تماس های من پاسخ نداده مطرح کردم. آقای دادگان در پاسخ گفت که من آدم تلفنی نیستم و باید از طریق پیامک ارتباط داشته باشید این در حالی بود که او به پیامک های من هم پاسخ نداده بود.

قارداشی یادآور شد: در هر صورت نتیجه عدم تعهد دانشگاه  آزاد به پرداخت درصد بازیکنانش و پیگیری های بی جواب فدراسیون، کنار رفتن دانشگاه آزاد از لیگ برتر و لغو دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی شد. حالا شنیده ام معاون دانشگاه آزاد اعلام کرده این موضوع بهانه بوده و علت کنار گذاشتن دانشگاه آزاد اختلافی است که فدراسیون با سرمربی آنها دارد.

وی با اشاره به اختلاف نظر هایی که میان فدراسیون تنیس روی میز با سرمربی دانشگاه آزاد وجوددارد اظهار داشت: البته این مسئله هیچ تأثیری در کنار رفتن دانشگاه آزاد از لیگ برتر نداشت. صرفاً عدم تعهد این تیم نسبت به پرداخت رقم قرارداد بازیکنان منجر به کناره گیری شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: برای اثبات حسن نیت فدراسیون اعلام می کنم اگر دانشگاه آزاد بدهی خود بابت درصد قرارداد بازیکنان که بیش از ۵۰ میلیون می شود را پرداخت کند بلافاصله فینال لیگ برتر در تاریخ اول و دوم تیرماه را لغو کرده و بازی رده بندی میان دو تیم دانشگاه آزاد و تایدواتر را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 4007878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha