۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ۱۱ هزار نفر دانشجو دارد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ۱۱ هزار نفر دانشجو دارد

زنجان-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ۱۱ هزار نفر دانشجو،۲۷۰ کارمند و ۳۴۰ هیئت علمی دارد و این دانشگاه استاندارد کیفی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله رجایی ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی دانشگاه آزادد، افزود:دانشگاه آزاد واحد زنجان جزو دانشگاه های برتر و جامع در کشور است و جزو ۱۵ دانشگاه از نظر رتبه علمی و پروهشی است که رتبه بالایی دارد.

وی اطهار کرد:دانشگاه آزاد واحد زنجان ۱۱ هزار دانشجو، ۲۷۰ کارمند و ۳۴۰ هیئت علمی دارد و این دانشگاه استاندارد کیفی را دارد و فضای فیزیکی و آموزشی خوبی را برای دانشجویان دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: این دانشگاه ۱۰۰ رشته کاردانی و کارشناسی ، ۱۵ رشته  کارشناسی ارشد و ۲۴ رشته دکترا دارد واین دانشگاه در بحث ارتقای کیفی آموزشی بسیار خوب عمل کرده و برتحقق این امر مهم تاکید جدی دارد.

رجایی تاکید کرد: سایت ۴۰ هکتاری دانشگاه ازاد واحد زنجان سه دانشکده پرستاری ، مهندسی و علوم اجتماعی و سایت ۷ هکتاری هم سه دانشکده  دارد.

رجایی گقت: این دانشگاه ب رای توسعه استان زنجان همکاری لازم را با بدنه دولت دارد و در همین راستا کتاب مدلها و الگوهای مدیریت سبد پروزها را تدوین کرده که امروز هم رونمایی شد و این دانشگاه در سطح کشور موفقیتها  و دستاوردهای خوبی را در بخشهای مختلف داشته است.

کد خبر 4029099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha