۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

روش مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل تهاجم است

روش مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل تهاجم است

همدان - مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: روش مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل تهاجم است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، احد امیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ابعاد مهندسی معکوس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بحث «آتش به اختیار» را مطرح فرمودند.

وی با اشاره به تفسیر گفتمان «آتش به اختیار» افزود: «آتش به اختیار» یعنی جهاد همه‌جانبه در راه خدا، جهاد کبیر و جنگی تمام‌عیار از جنس تهاجم فرهنگی که حضرت آقا سالیان متمادی بر مقابله با آن تأکید داشتند و در نهایت به واژه بسیار زیبای «آتش به اختیار» ختم می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: «آتش به اختیار» یک اقدام است برای مقابله با جنایات دشمن که سعی در محو اسلام دارند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی گفت: روش‌های دشمنی امروز موید تلاش بیشتر برای نفوذ و در حوزه فرهنگ است و تهاجم شدت یافته است.

امیری بیان کرد: روش مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل تهاجم است بنابراین باید قیام کنیم و وظایف ما در این حوزه معرفی خط امام(ره) و جلوگیری از تحریف آن است.

کد خبر 4032158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha