۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷

مربی تیم منتخب کونگ‌فو بوشهر:

بوشهری‌ها در گرجستان با رزمی‌کاران ۹ کشور رقابت می‌کنند

بوشهری‌ها در گرجستان با رزمی‌کاران ۹ کشور رقابت می‌کنند

بوشهر - مربی تیم منتخب کونگ فو استان بوشهر در مسابقات جهانی گرجستان گفت: بوشهری‌ها در گرجستان با رزمی‌کاران ۹ کشور رقابت می‌کنند.

رضا رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات جهانی هنرهای رزمی گرجستان با حضور ۹ کشور و ۲۸۰ ورزشکار از جمله منتخب کونگ فو استان بوشهر در تفلیس در حال برگزاری است و بوشهری ها در روز دوم این رقابتها به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی اضافه کرد: چهارمین فستیوال جهانی هنرهای رزمی در تفلیس در حال برگزاری است و منتخب کونگ فو استان بوشهر نیز به عنوان یکی از ۳ نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها با ۴ بازیکن حضور پرنگی داشت و در روز اول این فستیوال نظر کارشناس و داوران را به خود جلب کرد.

مربی تیم منتخب استان بوشهر در مسابقات جهانی گرجستان افزود: در این رقابت‌ها ۹ کشور جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، ارمنستان،  روسیه و هندوستان با ۲۸۰ ورزشکار شرکت کرده‌اند.

 وی اظهار کرد: سه تیم از ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند که در رشته‌های ووشو، کونگ فو، کیک بوکسینگ، هنرهای رزمی و نینجا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

رضوی بیان کرد: با دعای خیر مردم شریف بوشهر و آمادگی بسیار خوب کونگ فو کاران بوشهری، انتظار داریم این ورزشکاران شایسته حائز مدال طلای این رقابت‌ها شوند.

کد خبر 4045153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha