۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳

از سوی نشر مدرسه؛

کتاب‌های تازه ناصر نادری برای کودکان منتشر شد

کتاب‌های تازه ناصر نادری برای کودکان منتشر شد

دو کتاب تازه از ناصر نادری برای مخاطبان کودک از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مدرسه دو اثر تازه از ناصر نادری را با عنوان «پرسش‌های من درباره خدا» و «قصه حضرت یوسف» را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

این دو کتاب از مجموعه قصه‌های بهشتی موسسه این موسسه منتشر شده است.

در کتاب «پرسش‌های من درباره خدا» نویسنده به طرح پرسش‌هایی با موضوعات دینی و مذهبی پرداخته که در ذهن کودکان و نوجوانان شکل یافته است. این کتاب که یکی از آثار منتشر شده در قالب مجموعه «پرسش‌های من» این موسسه است تلاش کرده تا با توجه به وجه تفکری دین اسلام به تقویت این موضوع در ذهن مخاطبان کودک و نوجوان خود بپردازد و به نیازهای دینی آنها پاسخ دهد

در هر بخش از این کتاب نویسنده با طرح آیه‌ای کوتاه از قرآن کریم که موضوعی اخلاقی را روایت می‌کند سعی کرده است تا مصداق‌هایی عمومی از مفهوم این آیه را برای کودکان بازنمایی کند. این کتاب را کیانا میرزایی تصویرگری کرده است.

کتاب «حضرت یوسف(ع)» نیز از مجموعه قصه‌های بهشتی این موسسه است که می‌کشد با روایت نو و تصاویری جذاب کودکان را بازندگی پیامبران آشنا کند.

این کتاب با تصویرگری محسن میرزایی، به بازخوانی داستان زندگی حضرت یوسف(ع) پرداخته است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های تصویرگری این کتاب استفاده از متن در قاب تصویر و در کنار شخصیت‌های قصه است که یادآور سبک کتاب‌های کمیک استریپ است و در برقراری ارتباط میان کتاب و مخاطب کمک قابل توجهی می‌کند

ناصر نادری متولد سال ۱۳۴۵ است. از جمله آثار منتشر شده او می‌توان به استاد مطهری، باغ آسمان، نور آب آئینه، بوی گل یاس، آواز گنجشک‌ها و...اشاره کرد.

انتشارات مدرسه کتاب «پرسش‌های من درباره خدا» را با قیمت ۷۵۰۰ تومان و کتاب «قصه حضرت یوسف» را با قیمت ۲۱ هزار تومان منتشر کرده است.

کد خبر 4053162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha