۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه مطرح کرد:

کرمانشاه از تقویت روابط تجاری با مسکو غافل بوده است

کرمانشاه از تقویت روابط تجاری با مسکو غافل بوده است

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه قابلیت‌های مهمی برای برقراری ارتباطات اقتصادی باروسیه دارد و تا کنون دراتاق بازرگانی غفلت شده که این ارتباطات را ایجاد نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی امروز شنبه در نشست معرفی فرصت‌های اقتصادی کشور روسیه و استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال گذشته یکی از طرفهای تجاری بسیار خوب ایران، کشور روسیه بوده و روابط مشترک فراوان فرهنگی و سیاسی با روسیه داشتیم و در حوزه اقتصادی نیز باید رونق و توسعه روابط داشته باشیم.

وی افزود: استان کرمانشاه قابلیت‌های مهمی برای برقراری ارتباطات اقتصادی با روسیه دارد و تا الان در اتاق بازرگانی غفلت کردیم که این ارتباطات را ایجاد نکردیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه  ادامه داد: ماه آینده همزمان با برگزاری نمایشگاه غذایی در مسکو، هیئتی از فعالان اقتصادی استان کرمانشاه به مسکو اعزام می‌شوند و در آنجا ملاقات هایی برای افزایش ارتباطات تجاری خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: سطح تجاری ما با روسیه در سالهای قبل خوب بود. در پنج سال پیش سالانه سه میلیارد دلار تبادلات اقتصادی داشتیم ولی به دلیل تحریم ها و مشکلات بانکی سطح تبادلات تنزل کرد و با همکاری های دوباره سیر صعودی را طی می کند.

کاشفی تاکید کرد: ما دوست داریم استان کرمانشاه با یکی از استان‌های روسیه خواهر خوانده شود تا بابی باز شود در سفر های آتی از وضعیت مطلوب تری برخوردار شویم.

کد خبر 4057022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha