۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸

یک مقام مسئول خبر داد؛

فازهای ۱۷ و ۱۸ مشکلی در تأمین خوراک از سکوها ندارند

فازهای ۱۷ و ۱۸ مشکلی در تأمین خوراک از سکوها ندارند

به گفته سرپرست پالایشگاه هفتم مجتمع گاز تعمیرات پالایشگاه هفتم در مهرماه انجام می‌شود و این اولین تعمیرات اساسی عمده پالایشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی؛ حسن اسعدی، سرپرست پالایشگاه هفتم مجتمع گاز گفت: در حال حاضر خوراک دریافتی پالایشگاه به‌طور کامل از سکوها در حال دریافت است. خوشبختانه برای این پالایشگاه تمهیدات خوبی دیده شده و ۴ سکو برای تأمین خوراک پالایشگاه در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسوول این سکوها مطابق طراحی تمام نیاز پالایشگاه را برطرف می کنند و هیچ مشکلی در تأمین خوراک فازهای ۱۷ و ۱۸ وجود ندارد.

گفتنی است، پالایشگاه هفتم در حال حاضر روزانه ۵۴ میلیون متر مکعب گاز از سکوها دریافت می‌کند.

اسعدی اظهار داشت: از طرفی،امکان برداشت خوراک برای پالایشگاه هفتم از دو مسیر ارتباطی خطوط بین‌فازی از پالایشگاه چهارم (فازهای ۶/۷/۸) نیز میسر است و امکان تأمین و انتقال خوراک پالایشگاه ششم نیز در بازه‌های زمانی قابل برنامه‌ریزی است.

وی در پایان به اهمیت تعمیرات اساسی سال جاری این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: تعمیرات پالایشگاه هفتم در مهرماه انجام می‌شود و این اولین تعمیرات اساسی عمده پالایشگاه محسوب می‌شود. تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای انجام ایمن و اثربخش فعالیت‌های تعمیراتی در دستور کار است تا بتوانیم برای زمستان پیش‌رو، حداکثر تولید با ضریب پایداری بالا را داشته باشیم.

کد خبر 4057981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha