۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۳۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

تربیت افراد مقید به حقوق شهروندی از اهداف کانون پرورش فکری است

تربیت افراد مقید به حقوق شهروندی از اهداف کانون پرورش فکری است

اهواز - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: یکی از اهداف مهم کانون تربیت و پرورش افراد مقید به حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شنبدی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح دو مرکز سیار شماره سه و چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اظهار کرد: تلاش های زیادی در مراکز و واحدهای مختلف کانون صورت می گیرد تا اهداف کانون که همان تربیت و پرورش افراد متفکر، پرسشگر، مطالبه گر، آرمانگرا و مقید به حقوق شهروندی، تحقق یابد.

وی ادامه داد: تربیت افرادی با مهارت های زندگی و موثر در جامعه و آشنا به فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز از دیگر اهدافی است که در کانون پیگیری می شوند و همه این موارد در فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و نمایشی نمود پیدا می کند.

عضو شورای اداری استان خوزستان با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا کنون اعتباری خارج از اعتبارات ابلاغی مرکز استفاده نکرده بود، بیان کرد: برای اولین بار است که از سوی استاندار در بحث رسیدگی به آسیب های اجتماعی اعتبار قابل توجه ای به کانون اختصاص یافته است.

شنبدی بیان کرد: این اعتبارات در مناطق حاشیه ای شهر اهواز صرف اجرای برنامه های کانون در مناطق کوی محسنی، زویه، شیبان، آخر آسفالت، زرگان، حصیرآباد، کوی علوی، کوی سیاحی و ملاشیه، شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین از تاسیس دو مرکز جدید در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: تعداد چهار مرکز دیگر نیز در دیگر شهرستان های استان تاسیس خواهد شد.

کد خبر 4072373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha