۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۰

مدیرعامل انجمن موسیقی در گفتگو با مهر:

امیدوارم مشکلی برای جایزه‌ها به وجود نیاید/ تدوین یک شیوه نامه

امیدوارم مشکلی برای جایزه‌ها به وجود نیاید/ تدوین یک شیوه نامه

بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در اولین روز از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از تلاش دبیرخانه جشنواره برای اهدای به موقع جوایز برگزیدگان سخن گفت.

بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در اولین روز از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ادامه حمایت های این مجموعه از برگزیدگان جشنواره بیان کرد: ما در دوره قبل تلاش کردیم با بخش تولید آلبوم و اجراهای صحنه ای روند حمایتی خود از منتخبان و برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان را استحکام بخشیده و فضایی را ایجاد کنیم که هنرمندان جوان بتوانند بعد از ایام برگزاری جشنواره نیز در چتر حمایتی ما قرار بگیرند.

وی ادامه اداد: یکی از نکات مهمی که در این دوره از جشنواره به شدت پیگیر آن هستیم ادامه مباحث مربوط به اجرای زنده هنرمندان برگزیده در تهران است که امیدوارم در این دوره شکل پررنگ تری به خود بگیرد. از سوی دیگر توجه به اجرای زنده این هنرمندان در استان ها و شهرستان ها یکی دیگر از اولویت های ماست که می تواند در ایجاد انگیزه و توجه به استعدادهای جوان موسیقی نقش موثری را ایفا کند. ما در عین حال تصمیم داریم تا در حوزه آموزش نیز نگاه متمرکزتری به ماجرا داشته باشیم تا هنرمندان شرکت کننده بعد از برگزاری جشنواره نیز بتوانند در این فضای آموزشی برای ارتقای سطح کاری خود قدم بردارند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران پیرامون نحوه اهدای جوایز این دوره و حاشیه هایی که در اهدای جوایز سال گذشته جشنواره به وجود آمد، توضیح داد: این رفتار همیشگی مجموعه های مدیریتی است که برای تامین منابع مالی یک رویداد فرهنگی هنری تمام تلاش خود را انجام دهد تا همه موارد در وقت مقرر به نتیجه برسد. به هر حال امیدوارم تاخیری که در نحوه اهدای جوایز دوره گذشته به وجود آمد در این دوره پیش نیاید و ما بتوانیم در وقت مقرر نسبت به اهدای جوایز هنرمندان برگزیده اقدام کنیم.

جمالی در پایان از تدوین شیوه نامه اصلاح ساختار تاسیس انجمن های موسیقی استان ها خبر داد و گفت: طی ماه های گذشته جلسات متعددی با مدیران انجمن موسیقی استان های کشور داشتیم و بر اساس آن ضمن بررسی مشکلات هر یک از انجمن ها نسبت به تدوین شیوه نامه اصلاحی ساختار تاسیس شعب انجمن موسیقی در شهرستان ها اقدام کردیم که خوشبختانه این شیوه نامه به شکلی جامع تر، جزئی تر و بار حقوقی بالاتر تدوین شده و بعد از پایان جشنواره موسیقی جوان در هیات امنا طرح و برای تصویب اقدامات لازم انجام خواهد شد.

در اولین روز از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان که به بخش نوازندگی تار اختصاص داشت سید علی نظام الدینی از اراک در گروه سنی الف، آرمان توکلی از تهران، آناهیتا جزرمضانی از تهران، سینا غمگسار از مراغه، بیتا مالکی از اصفهان، محمد مسعودی از بندر گز، آریا مهدوی از تهران، غزل همایونی از سپاهان شهر، مازیار یکتا یار از سنندج، محمدرضا یونسی از آباده در گروه سنی ب و سید حسین آستانداری از یزد، فرزاد سلطانی نوروزی از تهران، امیر علی لطفی فروشان از خمینی شهر و سید احمد مجابی از قزوین در گروه سنی ج به رقابت پرداختند.

کد خبر 4073926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha