۸ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۳۷

نفرات برتر دومین جشنواره ملی عکس قزوین معرفی شدند

نفرات برتر دومین جشنواره ملی عکس قزوین معرفی شدند

قزوین- دومین جشنواره ملی عکس قزوین با حضور ۴۴۰ عکاس استانی و کشوری و انتخاب برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی عکس قزوین که چهارشنبه شب با حضور علی صفری سرپرست شهرداری قزوین، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل ارشاد اسلامی، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، جمعی از هنرمندان و عکاسان در فرهنگ سرای بانو برگزار شد از برترین های جشنواره تجلیل شد.

دومین جشنواره ملی عکس قزوین با حضور ۴۴۰ عکاس استانی و کشوری و انتخاب برترین ها به کار خود پایان داد.

در این جشنواره  ۳۲۵۸ فریم عکس از ۴۴۰ عکاس استانی و کشوری با ارسال اثار نفیس خود در این فعالیت فرهنگی شرکت کردند که با نظر هیئت داوران آثار برتر در چهار بخش معرفی شدند.

در این جشنواره در بخش نمادهای قزوین فرشید احمدپور از استان آذربایجان شرقی صاحب رتبه اول شد، حمید سبحانی از خراسان رضوی در رده دوم قرار گرفت و محس کابلی از گلستان در مکان سوم جای گرفت.

در بخش عکس بازی و اسباب بازی فاطمه عرفانیان، از استان زنجان، حسین حیدری از آذربایجان شرقی و عرفان نصیری فرد از قزوین به عنوان رتبه های برتر شناخته شدند.
 
در بخش عکس از چهره شهر قزوین رتبه اول به استان گیلان رسید و سهیل زند آذر توانست هدیه نقدی دو میلیون تومانی، تندیس و لوح تقدیر را دریافت کند.

همچنین آیسان حقیقت از قزوین در رده دوم قرار گرفت و غزاله عمیدی از قزوین در سکوی سوم ایستاد.

جایزه ویژه شهردار قزوین هم به عکاسان برتر شیرین رضامند از قزوین، مهرداد فتحی از زنجان، امیر مهدی نجفلو شهپر از استان همدان تعلق گرفت.

در این جشنواره به نفر اول دو میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفر سوم پانصد هزارتومان هدیه نقدی، تندیس و لوح تقدیر تعلق گرفت.

داوری آثار این جشنواره توسط مسعود زنده رود، سیف الله صمدیان و مهدی مومن نژاد صورت گرفت.

کد خبر 4074550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha