۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۶

فرشید فهیم در گفتگو با مهر:

شرکت کنندگان «جدول» انتظار کمک دارند/ روایت مستندی از انقلابیون

شرکت کنندگان «جدول» انتظار کمک دارند/ روایت مستندی از انقلابیون

مجری مسابقه «جدول» با اشاره به راهنمایی هایش برای شرکت کنندگان بیان کرد که آنها انتظار کمک و حمایت دارند و حتی نگران هستند که آبروی شان برود.

فرشید فهیم مجری تلویزیون با اشاره به روایت یک مجموعه مستند درباره مبارزان انقلاب به خبرنگار مهر گفت: به تازگی روایت نریشن مجموعه «خاطرات و ناگفته ها» را به طراحی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ملک محمدی بر عهده داشتم که قرار است به زودی از یکی از شبکه های سیما پخش شود.

وی درباره این مجموعه توضیح داد: این مجموعه مستند بر اساس زندگی ۱۰ نفر از مبارزان انقلاب مثل حبیب عسگراولادی و یا طیب حاج رضایی شکل گرفته است و براساس روایت هایی که من دارم تصاویری هم به صورت آرشیوی و یا تولیدی در کار قرار می گیرد.

فهیم اضافه کرد: در این مجموعه مستند روایت می شود که این افراد چه نقشی در مبارزه های قبل و حین انقلاب داشته اند و در ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای به سفارش معاونت سیما اکنون در حال مونتاژ است و تا دو هفته دیگر آماده می شود. 

ثبت نام ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر برای یک مسابقه

وی که اجرای مسابقه «جدول» را هم در شبکه سه سیما بر عهده دارد، درباره این مسابقه و علاقه مخاطبان به آن اظهار کرد: این مسابقه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۵ عصر از شبکه سه سیما پخش می شود و خدا را شکر مخاطبان زیادی به آن علاقه دارند.

این مجری تلویزیون با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان این مسابقه اظهار کرد: حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر برای مسابقه ثبت نام کرده اند که به صورت تصادفی هر بار این افراد انتخاب می شوند.

وی درباره افراد مختلفی که در این مسابقه شرکت می کنند و گاهی از اطلاعات عمومی لازم برخوردار نیستند، گفت: همانطور که گفتم شرکت کنندگان این مسابقه به صورت تصادفی انتخاب می شوند و گاهی ممکن است از سطح سواد آکادمیک و یا اطلاعات عمومی بالا برخوردار نباشند و از آنجایی که مسابقه ما با یک جدول عادی که مردم در منازل خود حل می کنند متفاوت است من مجبورم کمکشان کنم. حتی اگر کمک نکنم در مسابقه شرکت نمی کنند و می گویند که آبرویشان می رود و من هم برای اینکه هیجان مسابقه و سرگرمی آن بیشتر شود بعضی موارد را اشاره و راهنمایی می کنم.

فهیم در پایان درباره کسانی که برای شرکت در مسابقه اظهار علاقه می کنند، عنوان کرد: افراد بسیاری مرا در خیابان می بینند و به طور مثال می گویند که خودشان و یا پدر و مادرشان عاشق شرکت کردن در مسابقه هستند اما نام شان انتخاب نمی شود، با این حال من نمی توانم کاری انجام دهم چون اجازه نداریم خارج از روال این مسابقه کسی را وارد کنیم.

کد خبر 4077108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha