۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه پوستر نسل‌کشی مذهبی در میانمار

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه پوستر نسل‌کشی مذهبی در میانمار

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نمایشگاه بین المللی پوستر با عنوان «نسل کشی مذهبی در میانمار» تا پایان روز ۱۵ مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این مهلت ارسال آثار در فراخوان نمایشگاه بین المللی پوستر «نسل کشی مذهبی در میانمار» ۱۰ مهرماه اعلام شده بود که در اعلان جدید این فرصت تا ۱۵ مهرماه تمدید شده است.

سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری در این باره گفت: با توجه به تقارن مهلت ارسال آثار با دهه اول محرم و سالروز واقعه کربلا  و حضور آحاد مردم و هنرمندان در مراسم سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و شهیدان کربلا،   تصمیم بر آن شد تا چند روز دیگر به مهلت ارسال آثار افزوده و این امکان برای آن دسته از هنرمندانی که قصد شرکت در این انتقاد هنری را دارند، فراهم شود تا آثار خود را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

فراخوان نمایشگاه بین المللی پوستر «نسل کشی مذهبی در میانمار» با محورهای موضوعی چون سکوت رسانه های غربی و مجامع و سازمان‌های مدافع حقوق بشر درباره کشتار مسلمانان میانمار، آنگ سان سوچی؛ جایزه صلح نوبل، نسل کشی قومی و مذهبی در میانمار توسط مرکز تجسمی حوزه هنری و انجمن تجسمی روایت فتح، با هدف محکومیت جنایات سازمان یافته علیه مردم مظلوم میانمار اعلام عمومی شده است.

کد خبر 4103530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha