۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۱

عضو شورای شهر بندرعباس:

مدیران آلوده کننده دریا را به محاکم قضایی معرفی کنید

مدیران آلوده کننده دریا را به محاکم قضایی معرفی کنید

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مدیران آلوده کننده دریا را به محاکم قضایی معرفی کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین امیری عصر سه شنبه در هفتمین نشست شورای شهر بندرعباس بیان داشت: خانه مطبوعات به عنوان نماینده رسانه های استان باید از تمام ظرفیت رسانه ها استفاده کند. اختلافات در خانه مطبوعات نباید در بیرون نمود پیدا کند. خانه به عنوان متولی صنفی رسانه ها باید در درون خود به اجماع برسد و نماینده همه رسانه‌ها باشد نه فقط از یک گروه خاص حمایت کند.

وی افزود: پلاژ بانوان چه درست و چه به اشتباه باید به اتمام می رسید و تخریب این پروژه در این زمان که مشکلات شهر را حل نمی کرد. آلودگی ساحل بندرعباس از گذشته بوده است و هیچ نقطه ای از ساحل تمیز نیست و این مشکل باید توسط متولیان آن حل شود.

امیری خاطرنشان کرد: اگر پروژه پلاژ بانوان مشکل داشت مسئولان محیط زیست و بنادر باید در همان ابتدا جلوی پروژه را می گرفتند نه حالا که پروژه با پول بیت المال ساخته شده و به بهره برداری رسیده است مدیران ژست حق به جانب می گیرند و حرف از آلودگی ساحل می زنند.

این عضو شورای شهر اظهارداشت: محیط زیست و متولیان زیست محیطی جلوی ورود فاضلاب از خور گورسوزان به دریا را بگیرند. هیچ جای ساحل بندرعباس تمیز نیست و این آلودگی در تمام ساحل بندرعباس قابل مشاهده است. باید جلوی عوامل آلوده کننده ساحل و دریا را گرفت نه اینکه پروژه های شهری را به خاطر کم کاری دیگر دستگاهها مسدود کرد.

وی افزود: باید از مدیرانی که باعث آلودگی شهر می شوند در دادگاه شکایت کرد و حکم زندانی شدن این مدیران را گرفت.

کد خبر 4103801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha