۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

فرهنگ ترافیک باید در خانواده و مدرسه نهادینه شود

فرهنگ ترافیک باید در خانواده و مدرسه نهادینه شود

زاهدان - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باید از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران ترافیک در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جامعه بهره برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد طاهری پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران ترافیک که با حضور اعضای شورای ترافیک و همیاران پلیس در سالن آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نقاط قوتی که امروزه پلیس راهنمایی و رانندگی دارد می تواند گره های ترافیکی شهر را با استفاده از ارتقاء سطح آموزش ترافیکی در استان برطرف و از حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری کند. 

وی با اشاره به اینکه مربیان آموزش و پرورش رسالت بسیار سنگینی در آموزش فرهنگ ترافیکی برعهده دارند، افزود:استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های مرتبط مانند شهرداری و شورای شهر می تواند نقش موثری در بهبود فرهنگ ترافیک ایفا کند و این روند اجتماعی را بهبود ببخشد. 

طاهری بیان داشت: مسائل ترافیکی باید از سنین کودکی آموزش داده شود تا این امر مهم در تک تک زندگی افراد جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی در سطح جامعه باشیم. 

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تعامل سازنده با ادارات همسو با ماموریت پلیس راهور می تواند کمک شایانی در بهبود نظم و انضباط ترافیکی کند، خاطر نشان کرد: حضور کارکنان پلیس راهور دربرقراری نظم و انضباط ترافیکی باید پر رنگ باشد و مسائل ترافیکی باید به صورت کارشناسانه و مطابق با استاندارهای روز دنیا صورت پذیرد تا از بروز حوادث و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود. 

کد خبر 4107804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha