۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۸:۴۵

جزییاتی از سومین جایزه استادمحمد

فراخوان هفته آینده منتشر می‌شود/ تجلیل از مدیا کاشیگر

فراخوان هفته آینده منتشر می‌شود/ تجلیل از مدیا کاشیگر

مانا استادمحمد درباره برخی از جزییات سومین دوره اهدای جایزه محمود استادمحمد در عرصه ادبیات نمایشی ایران سخن گفت.

مانا استادمحمد درباره جزییات و برنامه های سومین دوره اهدای جایزه محمود استادمحمد به خبرنگار مهر گفت: فراخوان سومین دوره جایزه ادبیات نمایشی استادمحمد اوایل هفته آینده منتشر می شود و همچنان این فراخوان دارای بخش های نمایشنامه های اقتباسی و تالیفی است.

وی با اشاره به برگزاری سومین مراسم اهدای جایزه محمود استادمحمد در دی ماه سال جاری، اظهار کرد: به دلیل اینکه مدیا کاشیگر دیگر در میان ما نیست به عنوان عضو علی الابد بنیاد استادمحمد مورد تجلیل قرار می گیرد و برنامه ای ویژه در مراسم سومین دوره جایزه استادمحمد برای زنده یاد کاشیگر در نظر داریم.

استادمحمد با اشاره به اینکه در سومین دوره جایزه استادمحمد همچون ۲ دوره گذشته از برخی چهره های تئاتری که حوزه فعالیتشان نمایشنامه نویسی نیست نیز تجلیل خواهد شد، گفت: جلد دوم مجموعه نمایشنامه های محمود استادمحمد شامل ۲ نمایشنامه «آخرین بازی» و «کافه مک ادم» با محوریت مهاجرت، توسط انتشارات چشمه راهی بازار می شود که پیشتر جلد اول این مجموعه نیز منتشر شده بود.

عضو بنیاد محمود استادمحمد در پایان یادآور شد: بنیاد برای روز سوم آبان که زادروز تولد محمود استادمحمد است برنامه ای را تدارک خواهد دید که به زودی جزییات آن نیز اعلام می شود.

کد خبر 4110225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha