۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

باحضور پرشور دانشگاهیان برگزار شد؛

تجمع باشکوه دانشگاهیان ورامین در پاسخ به اظهارات ترامپ

تجمع باشکوه دانشگاهیان ورامین در پاسخ به اظهارات ترامپ

پیشوا- پیش از ظهر امروز تجمع باشکوه دانشگاهیان ورامین در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در مقابل مسجد دانشگاه آزاد ورامین تجمع کردند.

بر اساس این گزارش دانشجویان با مشت های گره کرده و با در دست داشتم پرچم های «لااله الا الله» و پلاکاردهایی که شعار «مرگ بر آمریکا» بر روی آن نوشته شده بود، نسبت به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا اعتراض کردند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اظهارات رییس جمهور آمریکا برای ما به عنوان یک ایرانی مسلمان به هیچ عنوان قابل پذیرش و چشم پوشی نیست و همه ما دانشجویان امروز در این مکان گرد هم آمده ایم تا با تمام قدرت اعتراض و خشم خود را نسبت به این فرد بی منطق و سخنرانی احمقانه اش اعلام کنیم.

حسینعلی شیبانی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا در حاشیه این تجمع اعتراض آمیز به خبرنگار مهر گفت: امروز اتحاد میان مردم و مسئولین در ایران اسلامی بیش از گذشته و بیشتر از قبل می باشد و رییس جمهور آمریکا باید بداند که مردم ایران دست از مواضع خود کوتاه نمی آیند و همواره دنباله رو و گوش به فرمان رهبر عظیم الشان هستند و این فرد کوتاه فکر نمی تواند با لجاجت و سخن پراکنی های بدون پشتوانه و نادرست به اتحاد و همدلی و یکرگی مردم ایران با یکدیگر خدشه ای وارد کند.

یکی از پرسنل شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک در تشریح این تجمع با شکوه به خبرنگار مهر گفت: مردم ایران در همه این سال ها شاهد جان فشانی ها و خدمات جهادی سپاه پاسداران در ایران بوده ایم و لذا اجازه نخواهیم داد که فردی مثل ترامپ که از سلامت روانی برخوردار نیست و با هیچ معیار و سنجشی نمی توان حماقت و گستاخی این فرد را اندازه گرفت بخواهد در مرود سپاه پاسداران ما اظهار نظر کند، مردم ایران اسلامی محکم و استوار در دفاع از سپاه ایستاده اند و هرگونه هجمه ای را نسبت به آنها محکوم می کنند.

گفتنی است که این تجمع اگرچه تجمع دانشگاهیان نام گرفته بود اما توسط آحاد مردم از همه اقشار پیر و جوان تشکیل شده بود و همگی متفق و یکپارچه بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را سر داده بودند.

کد خبر 4116546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha