۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳

توسط سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی صورت می پذیرد؛

اعزام گروه های تبلیغی جهادی به شهرهای مختلف کشور در ماه صفر

اعزام گروه های تبلیغی جهادی به شهرهای مختلف کشور در ماه صفر

مشهد- مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده  گروه‌های تبلیغی و جهادی در ماه صفر به شهرهای مختلف کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ، عماد دخانی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح«سفیران رضوی» اظهار کرد: سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی قصد دارد در دهه پایانی ماه صفر مبلغان را در قالب گروه‌های تبلیغی و جهادی به شهرهای مختلف کشور  اعزام کند.

وی افزود: گروه تبلیغی باید بیش از پنج نفر بوده و در مرکز مدیریت حوزه علمیه دفتر تبلیغات یا سازمان تبلیغات اسلامی پرونده داشته باشد.

دخانی سابقه حداقل دو موسم اعزام با اولویت جهادی را از دیگر شرایط مبلغان عنوان کرد و افزود: التزام به فعالیت مستمر در موسم‌های تبلیغی در مناطق مورد نظر و ارائه برنامه مدون از دیگر شرایط لازم برای متقاضیان است.

مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: علاقه‌مندان در گستره ملی می‌توانند فعالیت‌های خود را به همراه برنامه‌های مدون به کانال تلگرامی سفیران رضوی http://t.me/safiranrazavi  بفرستند.

مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهلت ارسال اول تا ششم آبان ماه معادل سوم تا هشتم ماه صفر است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم گروه‌هایی که در نوع برنامه‌های تبلیغی خود متناسب با ایام صفر باشد انتخاب و مورد حمایت سازمان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 4125845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha