۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان خبر داد:

آماده باش ۴۰ پایگاه امداد و نجات برای زائران کربلا

آماده باش ۴۰ پایگاه امداد و نجات برای زائران کربلا

اصفهان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۴۰ پایگاه امداد و نجات برای زائرین کربلا به حالت آماده باش درآمده است.

داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس میزان خدماتی که در عراق ارائه خواهد شد، میزان نیازمندی به استان اصفهان اعلام شد و ما هم بر اساس همان اعلام نیاز، نیروهای خود را چینش کرده و ضمن برگزاری دوره‌های بازآموزی خاص اربعین، آنها را برای خدمت رسانی آماده کرده ایم.

وی بیان داشت: ۴۰ پایگاه امداد و نجات برای ارائه خدمات مناسب به زائران در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پوشش خدمات درمانی و امدادی در کشور عراق با جمعیت  هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه ما نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می کنیم.

وی اضافه کرد: افراد مختلفی با تخصص‌های پزشکی، مامایی، تکنسین دارویی، تکنسین پذیرش، پرستاری و نیروهای خدماتی از اصفهان به مردم در کشور عراق خدمات مختلفی ارائه می‌دهند، ضمن آنکه داروهای مورد نیاز هم به طور متمرکز از طریق مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت ارسال می‌شود.

کریمی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر استان اصفهان در هنگام بروز هر نوع حادثه‌ای، گفت: این جمعیت در حال حاضر در برنامه‌های مربوط به اربعین پشتیبان استان خوزستان بوده و آمادگی کامل جهت اعزام نیروها و امکانات بیشتری را نیز دارد.

کد خبر 4127054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha