۹ آبان ۱۳۹۶، ۹:۳۵

«کاور» تلفیقی از فرم‌های طراحی و نقاشی با خطوط اسلیمی

«کاور» تلفیقی از فرم‌های طراحی و نقاشی با خطوط اسلیمی

نمایشگاه نقاشی‌های آرمان صداقت با نام «کاور» ۱۲ آبان ماه در گالری «رج» افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرمان.ب.صداقت کارشناس ارشد نقاشی از هنرمندان لاهیجان جدیدترین آثار خود را ۱۲ آبان به گالری رج می برد. وی که نمایشگاه‌های متعددی را از سال ۱۳۸۰ در استان گیلان برگزار کرده است، اولین بار در ۱۳۸۱ در گالری برگ تهران در نمایشگاه گروهی شرکت و از آن پس در دیگر شهرستان‌ها و خارج از ایران آثارش در گالری‌های مختلف نمایش داده شده است. او که در مدیوم‌های پرفورمنس و چیدمان نیز فعالیت دارد در جشنواره‌های مختلفی آثارش شرکت داده شده‌اند.

در بخشی از یادداشت کاترین چرخیان نقاش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در مورد این نمایشگاه چنین آمده است: نقاشی دریچه‌ای است به سوی اندیشه هنرمند و از نقاشی‌های آرمان صداقت نیز به دیدگاه او می‌توان رسید که گویای اندیشه و بیان متفاوتی است. او با به کارگیری نامتجانس‌های تصویری در ساختار نقاشی‌هایش، انگار با دوچرخه کودکی خود از مسیر زمان حرکت می‌کند و این بار دوچرخه او با موتوری تجهیز شده است که همچنان کودکی خود را به همراه دارد، اما به سرعت در حرکت است. او  در حال حاضر با دنیای هنر جهان همگام  پیش می‌رود بدون این‌که درگیر کُپی کاری جهان پُست مدرنیسم غرب شود. با روحیه جست‌وجوگر خود به دنبال درک و کشف مفاهیم جدیدتری است. او در کارش از تصاویر و طرح‌های کتاب‌های آموزش طراحی از انسان در حال حرکت که برای همگان شناخته شده است استفاده می‌کند و با به کارگیری مفاهیم و مضامین خود دوباره و مجدد آن‌ها را می‌سازد. به کارهای آرمان نگاه می‌کنم، مرا به سکوت دعوت می‌کند تا از بین هجوم صداهای گُنگ و نجوا گونه مختلف، صداها را تفکیک کرده و در نهایت به شناخت و درک عمیق تری از ذهنیت نقاش برسم. آرمان در این مجموعه به دنبال بستن میثاق‌های جدیدی است که با انتخاب آگاهانه از میثاق های قبلی عبور کرده و برخورد متضاد ساختاری ایجاد می‌کند. 

تازه‌ترین نمایشگاه او با نام «کاور» در گالری «رج» از ۱۲ تا ۲۲ آبان‌ماه نمایش داده خواهد شد. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و دیگر روزها ۱۵ تا ۱۹ به محل گالری رج واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره ۴، واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 4129997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha