۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد خبرداد؛

اعزام ۳۰ مبلغ به روستاهای گناباد همزمان با اربعین حسینی

اعزام ۳۰ مبلغ به روستاهای گناباد همزمان با اربعین حسینی

گناباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از اعزام ۳۰ مبلغ به مناطق مختلف و روستاهای این شهرستان همزمان با اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج آموزه های دینی نقش ارزنده ای دارد و بر اساس ماموریت و رسالت خود در مناسبت های تبلیغی به مقابله با شبهات مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می پردازد تا جامعه به‌ویژه جوانان جامعه اسلامی را از تهدیدات حفظ کند.

وی افزود: استمرار آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران نیازمند فعالیت و روشنگری روحانیون است و در این راستا مبلغان به منظور تبیین آموزه های دینی، فرهنگ اهل بیت(ع) و ارتقای سطح باورهای دینی مردم به نقاط مختلف شهرستان اعزام می شوند.

رحمانی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود به مناسبت اربعین و دهه آخر صفر علاوه بر روحانیون مستقر، بیش از ۳۰ مبلغ و مبلغه به تکایا، حسینیه و مساجد شهرستان اعزام شوند بیان کرد : مبلغان اعزامی علاوه بر اقامه نماز جماعت و برگزاری مراسم دعا و زیارت، توجه خاصی به بحث اقتصاد مقاومتی و مسائلی مانند کاهش آسیب های اجتماعی، آگاه سازی مردم نسبت به مسائل و مباحث اساسی اسلام خواهند داشت.

کد خبر 4138769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha