۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹

«او کمی بهتر از یک قاتل بود» منتشر شد

«او کمی بهتر از یک قاتل بود» منتشر شد

رمانی از فاطیما فاطری با عنوان «او کمی بهتر از یک قاتل بود» را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  رمان «او کمی بهتر از یک قاتل بود» نوشته  فاطیما فاطری در نشر کیان افراز منتشر شد.

«او کمی بهتر از یک قاتل بود» رمانی تاریخی- سیاسی است که وقایع و حوادث آن در دهه سی میگذرد. داستان روایت جوانی محصل عازم به انگلیس و فعال سیاسی است که به اتهام قتل سردبیر  «تهران امروز» درگیر ماجراها و حوادثی میشود که عواملی چون سیاست، حزب توده و ...  او را تا پای چوبه دار می کشاند.

در بخشی از این اثر می‌خوانیم: با عَلم کردن تئاتر شهرآرا خودش را وصل می‌کند به بالادستی‌ها و رجال سیاسی  و دستش را بند می‌کند به مشغله‌های سیاسی.
 با ارسال بلیط‌های مجانی برای  والا مقامان طرح دوستی می‌ریزد با روابط صمیمی  و هزار کلک خودش را برای تمام عمر آویز بند تنبان دربار می‌کند. به‌قولی سجاف‌شان می‌شود. اخص با اشرف.  با  رفتن  در چرتکه‌ خاندان  بچاپ چی‌ها و کاسه‌لیسی، صاحب کرور کرور هستی  و دولت می‌شود تا یک روز با شاهپوری‌ها بلند شود برود مصر برای تشییع رضاشاه. بعد هم که روشن است برای خودش اعتبار برچیند تا چند فیل از زیر یک تارموی سبیلش رد شود. این یاروی تو، چندسالی مجله‌ «تهران امروز» را به‌خورد خلق الله می‌داد.

از این نویسنده قبل از این رمان «مای ما»  و مجموعه داستان «من یک مقتولم» و  «سنگ ریزههایی که شمارش نشدند»  روایت زندگی قیس صبیح الزیدی منتشر شده است.

این ناشر به زودی اثری دیگز از این نویسنده با عنوان «شیطان روی صندلی داغ»  را نیز منتشر خواهد کرد.

رمان «او کمی بهتر از یک قاتل بود» در ۱۴۰ صفحه با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4140768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha