۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۳

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ترکمنستان در گفتگو با مهر:

هدف تیم ملی کبدی ترکمنستان کسب تجربه است

هدف تیم ملی کبدی ترکمنستان کسب تجربه است

گرگان – سرمربی تیم ملی کبدی مردان ترکمنستان گفت: هدف تیم ملی کبدی ترکمنستان از حضور در مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا، کسب تجربه است.

نعمت خوجه ممدوف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم ترکمنستان در دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: تیم ملی کبدی ترکمنستان برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و در این رقابت‌ها قدرت‌های بزرگ کبدی آسیا و جهان حضور دارند.

وی افزود: حدود چهار سال است که کبدی در ترکمنستان فعالیت دارد و هدف ما از حضور در این مسابقات آشنایی با دیگر تیم‌ها و کسب تجربه است تا بتوانیم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ترکمنستان در خصوص مدعیان اصلی این رقابت‌ها گفت: ایران یکی از قدرت‌های کبدی آسیا و جهان است و به نظر من به همراه هندوستان فینالیست‌های این رقابت‌ها خواهند شد اما تیم کره جنوبی هم رقیب قدرتمندی برای ایران و هندوستان است.

ممدوف تصریح کرد: البته قبل از شروع مسابقات تمام تیم‌ها مدعی هستند اما با آغاز رقابت‌ها سطح واقعی تیم‌ها را شاهد خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

کد خبر 4152195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha