۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

سیروس پورموسوی:

فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/ وضعیت فوتبال خوزستان فاجعه است

فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/ وضعیت فوتبال خوزستان فاجعه است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با اینکه در نیمه اول خوب بودیم اما نتوانستیم از برتری خود دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید به بازیکنان و هواداران پرسپولیس بابت پیروزی که کسب کردند تبریک بگویم. به بازیکنان جوان تیم خود خسته نباشید می گویم، متأسفانه مانند دیدار رفت فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.

او ادامه داد: تیمی که در نیمه اول مسلط بودیم و توانستیم ۳ گل به تیم بین المللی پرسپولیس بزنیم.

بعد از اخراج بازیکنمان و ۳ تعویض اجباری که به دلیل مصدومیت بازیکنان خود داشتیم شیرازه تیم ما از هم پاشید. اعتقاد داریم که داور در اخراج بازیکن ما سخت گیرانه عمل کرد در صحنه های دیگر بازی داور حتی به بازیکنان پرسپولیس تذکر هم نداد. 

سرمربی استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: همه افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند از بازی شجاعانه بازیکنان ما تمجید کردند و پیش از شروع بازی به همه قول داده بودیم که شجاعانه بازی کنیم، کار ما سخت شد ولی ۲ بازی دیگر داریم و امیدواریم با کسب نتیجه در لیگ بمانیم.
 
او در خصوص اعتراض کادر فنی استقلال خوزستان به اخراج ساوویو روبرتو تصریح کرد: من نزدیک به صحنه بودم و بازیکن ما سُر خورد و تعادل خود را از دست داد و اصلا قصدی برای برخورد با دانیال اسماعیلی فر نداشت. هنوز هم اعتقادم این است که برخورد آنچنانی نبود که داور بخواهد در چنین بازی بزرگی، بازیکن ما را اخراج کند.

او افزود: در ۳ صحنه و به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض ۳ بازیکن خود شدیم  به قصد وقت کشی این کارها را نکردیم و هر ۳ بازیکن ما به دلیل مصدومیت تعویض شدند. روی صحنه اولی که در نیمه اول روی دروازه‌بان ما خطا شد، انتظار این را داشتیم که داور بازیکن حریف را اخراج کند.

پورموسوی در رابطه با قضاوت داور گفت: ناظمی از داوران خوب فوتبال ایران است اما در برخی از صحنه ها سختگیرانه عمل کرد ما وقتی گل سوم را به پرسپولیس زدیم دیدید که هواداران چه فشاری را روی داور وارد کردند و چه توهین‌هایی صورت گرفت و شاید تصمیمات سختگیرانه او به دلیل جو ورزشگاه بود. رسپولیسی‌ها ۹۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند. زمانی که بازی ۳-۳ بود برای گل چهارم حمله کردیم که توپ برگشتی گل چهارم پرسپولیس را در پی داشت.

او در خصوص اوضاع بد فوتبال استان خوزستان گفت: فکر می‌کنم آنجایی خجالت‌آور است که موجی از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شدند و فاجعه‌آمیزتر این است که ما یک زمین تمرین در خوزستان نداریم. فکر می‌کنم یکی از ۳ تیم خوزستانی سقوط می‌کند و امیدوارم بعد از این اتفاق همه مدیران ما چاره‌اندیشی کنند.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول بوده ایم و امتیازات خوبی را کسب کردیم. تیمی که هفته گذشته ۴ گل بخورد و امروز این بازی را انجام دهد، تلاش همکاران و شجاعت بازیکنان بود که به آنها خسته‌نباشید می‌گویم.

کد خبر 6117889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک جانبازطرفدارپرسپولیس IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      1 1
      سیّدبزرگوار،پورموسوی عزیز،من درعین حالی که طرفدارپرسپولیس هستم،ولی به شما با این تیم خوبت که پرورش دادی،تبریک میگویم،شما خوب بازی کردیدوتوانمندیها وحرفهای زیادی درمیدان دارید،بازهم بهت تبریک میگم وخودت وتیمت را دست کم نگیر.
    • علی ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      همه کار کردین ولی سزای کارتونو دیدین