۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۸

سرمربی تیم ملی کبدی زنان چین تایپه در گفتگو با مهر:

رویارویی با قدرت‌های کبدی آسیا کمک زیادی به ما می‌کند

رویارویی با قدرت‌های کبدی آسیا کمک زیادی به ما می‌کند

گرگان – سرمربی تیم ملی کبدی زنان چین تایپه گفت: رویارویی با قدرت‌های کبدی آسیا که در جهان هم بهترین هستند کمک زیادی به تیم ما می‌کند.

لو جا وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم چین تایپه در پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود زیرا تمام تیم‌های مدعی آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: ایران، هندوستان، کره جنوبی و پاکستان شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها هستند و مسابقات جذابی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی کبدی زنان چین تایپه با اشاره به هدف تیمش از حضور در این رقابت‌ها گفت: برای کسب تجربه پای به این رقابت‌ها گذاشته‌ایم و یقینا حضور در این سطح از مسابقات کمک زیادی به ما خواهد کرد.

لو جا وی تصریح کرد: در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا با تیم‌های قدرتمند قاره رو به رو می‌شویم که در جهان هم بهترین هستند و این اتفاق از هر نظر به سود ما خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

کد خبر 4152301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha