۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

ملی پوش کبدی ایران در گفتگو با مهر:

پس از برد تایلند به استقبال کره جنوبی می رویم/ همسطح هند هستیم

پس از برد تایلند به استقبال کره جنوبی می رویم/ همسطح هند هستیم

گرگان – بازیکن تیم ملی کبدی مردان ایران درباره اولین بازی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با پیروزی بر تیم تایلند به استقبال تیم کره جنوبی خواهیم رفت.

معراج شیخ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، امشب برنامه وزن کشی را انجام دادیم و برای حضور در مسابقات آماده هستیم.

شیخ افزود: خداراشکر هم از نظر جسمی و هم از نظر تاکتیکی در وضعیت بسیار خوبی به سر می بریم و مانعی برای کسب موفقیت در این مسابقات نداریم.

وی درباره کمبود بازی های دوستانه تیم ملی در راه آماده سازی مسابقات آسیایی گفت: تنها با تیم کره جنوبی بازی تدارکاتی برگزار کردیم و نداشتن بازی دوستانه مهم ترین مشکل ما بوده است.

این ملی پوش باتجربه ایران درباره اولین حریف کشورمان در مسابقات آسیایی گفت: تایلند تیم خوبی است اما در حد ایران نیست و امیدوارم یک بازی تمرینی خوبی پیش از بازی مهم مقابل تیم کره جنوبی داشته باشیم.

شیخ که چهارسال در لیگ حرفه ای هند بازی کرده است، در مورد شانس پیروزی بر هند در صورت رسیدن به فینال گفت: تیم هند اختلاف سطح چندانی با ما ندارد و حتی می توانم بگویم که همسطح هستیم و اگر به خودباوری لازم برسیم توانایی شکست دادن این تیم را داریم.

لازم به ذکر است؛ تیم کبدی مردان ایران در گروه دو مسابقات با تیم های تایلند، کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا همگروه است و از ساعت ۹ صبح فردا (جمعه) به مصاف تیم تایلند می رود.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4153136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha