۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۲

مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا؛

سریلانکا مقابل ترکمنستان پیروز شد/ قاطعانه‌ترین برد روز نخست

سریلانکا مقابل ترکمنستان پیروز شد/ قاطعانه‌ترین برد روز نخست

گرگان- تیم سریلانکا نخستین پیروزی خود در مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا را در مقابل تیم ترکمنستان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز نخست مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا از گروه دو، عصر جمعه تیم های ترکمنستان و سریلانکا در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۸ به سود تیم سریلانکا، به پایان رسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۵۲ بر ۵ به سود تیم سریلانکا به پایان رسیده بود. این نتیجه قاطعانه ترین پیروزی در روز نخست مسابقات بوده است.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمد سروَر دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا، محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران، نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی نژاد نمایندگان مردم گرگان و آق قلا و قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و تعدادی از مقامات استانی و شهرستانی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه رسمی این مسابقات به سالن آمده بودند این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

تیم سریلانکا صبح امروز به مصاف کره جنوبی رفت و مغلوب این تیم شد. ترکمنستان اما نخستین بازی خود را تجربه کرد.

تیم های ترکمنستان و سریلانکا به ترتیب از ساعت ۹ صبح و ۱۴ به مصاف تیم ملی کبدی کشورمان می روند.

لازم به ذکر است، تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4153601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha