۳ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶

مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا؛

ذوب تیم کره درکوره تماشاگران ایرانی/ایران قدرتش رابه آسیانشان داد

ذوب تیم کره درکوره تماشاگران ایرانی/ایران قدرتش رابه آسیانشان داد

گرگان – تیم ملی کبدی کشورمان در یک بازی برتر و با حمایت حدود سه هزار تماشاگر ایرانی مقابل تیم کره جنوبی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین بازی از روز نخست مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا از گروه دو، شامگاه جمعه تیم های ایران و کره جنوبی در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

کره جنوبی در نیمه اول بازی نزدیکی را ارائه کرد و با استفاده از سرعت بازیکنانش توانست تا اواسط این نیمه نتیجه پایاپایی را برابر تیم کشورمان به نمایش بگذارد اما در ادامه ورق برگشت و ایرانی ها بر بازی مسلط شدند و لحظه به لحظه بر اختلاف امتیاز افزودند. نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۵ بر ۸ به سود تیم ایران پایان یافت.

تیم ملی ایران با ترکیب ابتدایی فاضل اتراچالی، معراج شیخ، سلیمان پهلوانی، فرهاد رحیمی، ابوذر مهاجر، ابوالفضل مقصودلو، اسماعیل مقصودلو و سلیمان پهلوانی به میدان آمد.

حدود سه هزار تماشاگر ایرانی و شهروند گرگانی با حضور در سالن مسابقه یکپارچه و با شعارهای «بازم مثل همیشه، ایران برنده میشه»، «ایرانی باغیرت، «این تیم شیرانه یاعلی مدد» و «به احترام ایران، کل جهان خبردار» تیم ایران را تشویق کردند.

اعضای تیم ملی کبدی بانوان ایران و سایر تیم ها نیز از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمد سروَر دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا، محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران، نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی نژاد نمایندگان مردم گرگان و آق قلا و قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و تعدادی از مقامات استانی و شهرستانی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه رسمی این مسابقات به سالن آمده بودند این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

تیم ملی کبدی کشورمان صبح امروز در مقابل تیم تایلند را شکست داده بود و فردا ساعت ۹ صبح برای قطعی کردن صعود خود به مصاف تیم نه چندان قدرتمند ترکمنستان می رود.

تیم کره جنوبی نیز که صبح امروزسریلانکا را شکست داده بود برای قطعی کردن صعود خود از ساعت ۸ صبح فردا به مصاف تایلند خواهند رفت.

لازم به ذکر است، تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4153678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha