۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۶

سرمربی تیم ملی کبدی هند:

ایران شانسی مقابل ما نخواهد داشت/ هند را قهرمان بدانید

ایران شانسی مقابل ما نخواهد داشت/ هند را قهرمان بدانید

گرگان – سرمربی تیم ملی هند با بیان اینکه ایران در صورت رویارویی با ما هیچ شانسی نخواهد داشت، عنوان کرد که هند را قهرمان دهمین دوره کبدی مردان آسیا بدانید.

به گزارش خبرنگار مهر، رامبیر سینگ کوکار بعدازظهر شنبه پس از پیروزی مقابل تیم پاکستان در دومین روز مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما برای تمام بازی‌ها برنامه داریم و با شناخت کامل از حریفان به مصاف آنها می‌رویم.

وی در خصوص احتمال رویارویی هند با ایران در فینال رقابت‌ها گفت: مطمئن باشید ایران هیچ شانسی مقابل ما نخواهد داشت و هند را باید قهرمان این دوره از مسابقات بدانید.

کوکار افزود: ۹ بازیکن ما کاپیتان تیم‌های خودشان در لیگ ستارگان هند هستند و از تجربه کافی برای کسب بهترین نتیجه برخوردارند.

وی ادامه داد: ایران تیم خوبی است اما ما تیم بهتری هستیم و حاضرم روی قهرمانی هند شرط ببندم.

وی به حمایت تماشاگران ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلی با این موضوع نداریم زیرا به چنین جوهایی در کشور خودمان عادت داریم و مشکلی برای ما ایجاد نمی کند.

لازم به ذکر است، تیم‌های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم‌های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha