۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

بارش باران سطح جاده‌های زنجان را لغزنده کرده است

بارش باران سطح جاده‌های زنجان را لغزنده کرده است

زنجان- مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران سطح جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است.

محمدامینی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: برف و باران هم‌اکنون در جاده‌های زنجان - بیجار، زنجان - دندی، زنجان - طارم، نیک‌پی -ماه‌نشان ، زنجان- تهم -چورزق و زنجان- طارم در حال باریدن بوده و سطح جاده‌ها لغزنده است

وی اظهار کرد: بارش برف در گردنه‌های کوهستانی استان باعث ایجاد مه و کاهش دید رانندگان شده است و در این میان رانندگانی که قصد عبور از  محورهای استان زنجان را دارند با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: با توجه به شرایط جوی رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

امینی تأکید کرد: نیروهای راهداری در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند و با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم رانندگان خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی افزود:  به هنگام لغزنده بودن سطح جاده‌ها کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می‌شود و شهروندان زنجانی به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

کد خبر 4165168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha