۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵

ماگومد قربان علی‌یف:

کشتی گرفتن در ایران بسیار متفاوت و لذت‌بخش است

کشتی گرفتن در ایران بسیار متفاوت و لذت‌بخش است

آزادکار روس وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ستارگان ساری در جام باشگاه های جهان معتقد است کشتی گرفتن در ایران حال و هوای متفاوت و خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، «ماگومد قربان علی‌یف» از چهره‌های عنوان دار حاضر در رقابتهای جام باشگاه های کشتی جهان در تهران بود که در قالب تیم ستارگان ساری به میدان رفت. او پس از پایان این مسابقات گفت: پیش از این هم سابقه حضور در لیگ ایران را داشتم و به نظر من کشتی گرفتن در ایران حال و هوای بسیار خوبی دارد و بسیار لذت بخش است.

وی افزود: سطح مسابقات با توجه به حضور چهره‌های مطرح کشتی ایران و جهان واقعا بالا بود و  تیم های خوبی به این دوره از مسابقات آمده بودند. در نتیجه رقابت‌های با کیفیتی را شاهد بودیم و کشتی‌های حساسی رقم خورد.

این آزادکار روس در خصوص شکست تیمش در مرحله نیمه نهایی گفت: برخی کشتی‌گیران ما در سطح آمادگی بالایی نبودند و نتوانستیم به پیروزی برسیم. من هم کمی آسیب دیده بودم. البته مربیان هم در برخی اوقات نتوانستند به خوبی مرا در هنگام مصاف با رقبا کُچ و هدایت کنند. همین عوامل باعث شد تا در نهایت نتوانستیم به فینال برسیم.

دارنده مدال طلای جهان در پایان درباره حضور تماشاگران در سالن مسابقات نیز تصریح کرد: حضور تماشگران انگیزه کشتی گیران را بالا می‌برد و باعث افزایش سطح رقابت‌ها می شود.

کد خبر 4168511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha