۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۳

وزیر بهداشت عنوان کرد:

نمایندگان در بررسی بودجه به حوزه سلامت توجه داشته باشند

نمایندگان در بررسی بودجه به حوزه سلامت توجه داشته باشند

وزیر بهداشت با اشاره به تخریب مراکز بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه در زلزله اخیر گفت: از نمایندگان درخواست می کنم در بررسی لایحه بودجه ۹۷ به حوزه سلامت توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن هاشمی که به همراه هنرمندان و قهرمانان ملی و همچنین خیرین استانهای مختلف کشور به استان کرمانشاه سفر کرده بود در پایان مراسم امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت با خیرین برای احداث خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت افزود: در بحث ساخت و ساز خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت که خیرین متقبل ساخت آن شده اند دولت هم وظایفی دارد که حتما انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: از نمایندگان درخواست دارم با توجه به زلزله غرب کشور و تخریب زیرساخت های این استان، به حوزه سلامت در بررسی لایحه بودجه ۹۷ توجه بیشتری داشته باشند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم مجلس در بررسی لایحه بودجه اگر دولت کم و کسری داشته آن را جبران کند که این موضوع در حوزه سلامت از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است.

هاشمی با توجه به تخریب زیرساخت های استان کرمانشاه تاکید کرد: این استان نقش بسیار مهمی در امنیت ملی دارد و لازم است به این استان کمک و توجه بیشتری شود.

وی افزود: ما باید خودمان را برای حوادثی مشابه زلزله غرب کشور آماده کنیم تا بتوانیم با تدبیر بیشتری، این حوادث را مدیریت کنیم.

کد خبر 4171574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha