۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

همزمان با دهه فجر؛

پروژه‌هایی در قم افتتاح می‌شود که سهم بالایی در خدمت‌رسانی دارند

پروژه‌هایی در قم افتتاح می‌شود که سهم بالایی در خدمت‌رسانی دارند

قم - معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: پروژه‌هایی همزمان با دهه فجر در قم افتتاح می‌شود که سهم زیادی در خدمات‌رسانی به شهروندان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان قم غروب یکشنبه با حضور اعضای شورا و وزیر اطلاعات در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

معاون امور عمرانی استانداری قم در این جلسه طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه در استان ارائه خدمات به مردم در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد، افزود: پروژه‌های عمرانی همزمان با دهه فجر در قم افتتاح می‌شود که سهم زیادی در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشد.

محسن بهشتی بیان کرد: پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که اشتغال روستایی و عشایری را دربر دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس قانون ششم توسعه و در جهت انضباط مالی و شفافیت مالی در دستگاه‌ها بودجه‌ریزی عملیاتی آغاز شد که در استان قم ده دستگاه اجرایی پایلوت انتخاب شدند تا به برنامه‌های ویژه خود عمل کنند.

سید صدرالدین موسوی با اشاره به بحث اجرای میز خدمت، افزود: هر دستگاه اجرایی یک میز خدمت را با معرفی چند کارمند باید داشته باشد تا به این وسیله حقوق شهروندی رعایت شود.

در این مراسم که قرار بود وزیر اطلاعات حضور داشته باشد، پس از ایراد سخنان فرمانده انتظامی استان قم، استاندار و معاونان استاندار قم، از خبرنگاران درخواست شد تا جلسه را ترک کنند.

ادامه جلسه بدون حضور خبرنگاران و با ایراد سخن وزیر اطلاعات درخصوص حوادث و آشوب‌های اخیر همراه بود.

کد خبر 4193735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha