۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷

استاندار قزوین:

مدیران استان قزوین برای حل بحران آب در تابستان برنامه ریزی کنند

مدیران استان قزوین برای حل بحران آب در تابستان برنامه ریزی کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای عبور از مشکلات کم آبی در تابستان آینده باید مدیران استان برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند تا مردم دچار بحران نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در سی و ششمین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان که در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد اظهارداشت: با توجه به کمبود آب در استان باید با جدیت بتوانیم مصرف آب را مدیریت کنیم و در کاهش آن در بخش های مختلف برنامه ریزی کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: از مدیران آب استان انتظار داریم از امروز به فکر کمبود و افت فشار آب در تابستان باشند و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند تا از بحران عبور کنیم.

زاهدی گفت: مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای قزوین تا پایان دی ماه فرصت دارند برنامه های خود را برای حل بحران آب ارائه کنند تا با طرح آن شورای حفاظت آب پیشنهادات بررسی و تصمیم گیری شود.

وی بیان کرد: در تابستان آینده نمی پذیریم که شهرها و روستاهای استان ما با بحران آب مواجه شود و مردم در مضیغه قرار گیرند و اگر برای حل بحران آب حتی باید قانون را نادیده بگیریم حاضریم مسئولیت قبول کنیم تا مشکلی برای استان ایجاد نشود.

استاندار قزوین یادآورشد: در خصوص انتقال آب از سد طالقان باید مطلع باشیم که دولت اعتباری ندارد و باید بخش خصوصی را در کار مشارکت دهیم تا کارها متوقف نشود.

  

کد خبر 4194254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha