۲۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۵

"بازگشت سوپرمن" برای تلویزیون دوبله شد

"بازگشت سوپرمن" برای تلویزیون دوبله شد

فیلم سینمایی "بازگشت سوپرمن" به کارگردانی برایان سینگر به مدیریت حامد عزیزی برای پخش از شبکه تهران دوبله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سینگر سال 2006 فیلم سینمایی "بازگشت سوپرمن" را بر مبنای فیلمنامه و داستانی از خودش، مایکل دوهرتی و دان هریس جلو دوربین برد. این فیلم محصول آمریکا و استرالیا و مدت آن 154 دقیقه است. براندون روث، کیت بوس ورث، کوین اسپیسی، جیمز مارسدن، پارکر پوسی، فرانکر لانجلا و ایوا مری سینت در این فیلم بازی کرده اند و در بخش هایی از آن از تصاویر آرشیوی مارلون براندو فقید استفاده شده است.

ژانر "بازگشت سوپرمن" اکشن، معمایی، فانتزی و علمی و تخیلی و داستان آ> درباره سوپرمن است که در یک سفر پنج ساله برای بررسی شایعاتی درباره سالم بودن سیاره کریپتن، زمین را ترک کرده است. او پس از اطمینان از نابودی سیاره زادگاهش به زمین برمی گردد. از سوی دیگر او بی خبر از ازدواج لوئیس، دختر مورد علاقه اش، در عین ناباوری پی به ازدواج او و ریچارد می برد.

"بازگشت سوپرمن" در انجمن گویندگان جوان دوبله شده و صداپیشگانی چون مجید حبیبی، آرزو آفری، حامد عزیزی، محمدرضا علیمردانی، مهرداد رئیسی، فریبا طاهری، کیوان صادقی یگانه، کرامت رودساز، ندا آسمانی، مرجانه فشنگچی، ماهان جبلی، علیرضا طاهری، محمدرضا پورعزیز، بهروز سمامی، مهدی ثانی خانی و محمد ثانی در آن صحبت کرده اند.

کد خبر 419754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha