۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

شهردار گلستان خبر داد؛

ادامه اجرای خشکه چینی پیاده روها در گلستان

ادامه اجرای خشکه چینی پیاده روها در گلستان

بهارستان- شهردار گلستان از ادامه اجرای طرح خشکه چینی پیاده روها جهت تسهیل در رفت و آمد خبر داد.

علیرضا  عرب،  در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار داشت: طرح خشکه چینی مدتی است که در معابر سطح شهر اجرایی و از این طریق آب ماندگی در پیاده روها و مشکلات ناشی از آن مرتفع می شود.

شهردار گلستان با اشاره به مزیت های استفاده از شیوه های جدید اضافه کرد: دراین روش جدید آب ماندگی در پیاده روها ایجاد نشده و در فصل بارندگی و زمستان با هدایت اصولی آب های سطحی به نهرها و کانال ها، از آب گرفتگی معابر جلوگیری می شود.

مدیریت شهری گلستان با تأکید بر این که تاکنون عملیات پیاده روسازی به شیوه جدید در برخی از معابر اجرایی شده، اظهار داشت: با توجه به مزایای زیاد طرح پیاده روسازی به شیوه خشکه چینی، این طرح را ادامه خواهیم داد و در آینده نزدیک در اکثر معابر اصلی اجرایی می شود.

وی درباره انتخاب معابر برای انجام پیاده روسازی گفت: خیابان ها با توجه به اولویت و درخواست شهروندان توسط کارشناسان شناسایی شده و به مرور زمان خشکه چینی در پیاده روها با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود.

عرب در ادامه  از ساماندهی و اتمام جدول گذاری، در کوچه بوستان دوم ،بین پانزده متری حمام و فلکه دوم خبر دادو افزود :شهرداری گلستان با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و رفاهی شهر به درخواست شهروندان فهیم گلستان کوچه بوستان دوم را جهت ترمیم آسفالت جدول گذاری کرد.

وی هدف از این اقدام را بهسازی و زیباسازی معابر عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه با عملیات جدول گذاری، آسفالت و پیاده رو سازی با هدف سهولت در تردد شهروندان و رفاه حال آنان اجرایی شده است.

مدیریت شهری گلستان ضمن تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره از تلاش پرسنل شهرداری در به اتمام رساندن برخی از پروژه‌ها خبر داد و گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی با وجود مشکلات مالی و زمان‌ بر بودن مراحل مختلف اجرایی، با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته زودتر از موعد مقرر آماده بهره‌برداری شده اند.

وی بیان داشت: فعالیت های عمرانی شهرداری بدون مشارکت شهروندان انجام نخواهد شد و می طلبد که با شروع عملیات عمرانی در سطح شهر گلستان کلیه شهروندان و کسبه محترم با ما یار و همراه باشند چرا که شهر مال همه است و باید در حفظ و نگهداری آن، همه سهیم باشند.

کد خبر 4200083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha