۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۳۸

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان:

استقبال خوبی از سرمایه گذاری درحوزه برق استان زنجان صورت می گیرد

استقبال خوبی از سرمایه گذاری درحوزه برق استان زنجان صورت می گیرد

زنجان- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر استقبال خوبی از سرمایه‌گذاری در حوزه برق استان زنجان صورت می‌گیرد و این شرکت آمادگی لازم در این زمینه را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن الله مرادی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت برق منطقه ای زنجان به ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی  به استان زنجان اشاره کرد و افزود: شرکت برق منطقه‌ای زنجان استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را دارد و هر سرمایه‌گذاری بیاید مشکلی نداریم. 

وی اظهار کرد:  در راستای توسعه استان زنجان باید برنامه‌هایی که از قبل بوده از سر گرفته شود و نقاط قوت تقویت شود و در این میان توجه به همدلی باعث ایجاد فضایی پویا در شرکت می‌شود و برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان زنجان باید زیر ساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذار فراهم شود.

اله مرادی به‌ضرورت فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: صنعت برق زیرساخت بسیار مهمی برای توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی ابراز کرد: خوشبختانه شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان نیروهای بسیار خلاق و متخصص دارد و برای هرگونه سرمایه‌گذاری در استان از سوی سرمایه‌گذاران زیرساخت لازم را دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر شرکت توزیع برق استان زنجان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و این شرکت در مسیر ترانزیت انرژی شمال غرب کشور قرار داشته و ضریب بار شرکت برق منطقه‌ای بسیار بالا است.

اله مرادی تصریح  کرد: صنعت برق استان زنجان از سه بخش تولید، توزیع و انتقال تشکیل‌شده است و قبل از انقلاب و در سال ۵۷ پیک‌بار  مصرفی ۲۰ مگاوات بود که در حال حاضر پیک‌بار مصرفی به ۶۶۱ مگاوات رسیده که ۳۳ برابر شده است و بعد از انقلاب صنعت برق توسعه خوبی داشته و بعد از انقلاب تحولات بسیار خوبی در  صنعت برق استان زنجان رخ‌داده است.

کد خبر 4218375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha