۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱

تا پایان ماه جاری اجرا می شود:

بازگشائی راستگرد آرش شرقی به بزرگراه شهید مدرس شمال

 بازگشائی راستگرد آرش شرقی به بزرگراه شهید مدرس شمال

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ از بازگشائی راستگرد آرش شرقی به بزرگراه شهید مدرس شمال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرهوشنگ گل محمدی معاون فنی و عمرانی با بیان اینکه عملیات تغییر مسیر شبکه برق رسانی خیابان راجیان تا پایان هفته به پایان می رسد و راستگرد آرش شرقی به مدرس شمال تا پایان ماه جاری بازگشائی خواهد شد تصریح کرد : این پروژه با توجه به ضرورت تامین شبکه دسترسی آسان و روان سازی ترافیک و همچنین تسهیل در تردد شرقی-غربی در معابر شمال شهر تهران انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: همچنین مطالعات مربوط به ساماندهی و جمع آوری آبهای سطحی جهت رفع نقاط آبگیر در محدوده خیابان راجیان نیز به طور هم زمان صورت گرفته و به همراه عملیات تعریض این خیابان، اجرا خواهد شد.

گل محمدی اظهار داشت: عملیات اجرایی و اصلاح نهر سرپوشیده خیابان فرید افشار تا بزرگراه شهید مدرس نیز به پایان رسیده و با اتمام عملیات راستگرد آرش شرقی به مدرس شمال، این مسیر تا پایان ماه جاری، بازگشائی خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: عملیات رفع معارض تاسیساتی و تیرهای برق در حال انجام می باشد و کلیه شبکه برق رسانی به زیر زمین منتقل خواهد شد و تیرهای برق حاضر که منظر مناسبی ندارند جمع آوری می شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ افزود: به منظور تسهیل در تردد ساکنین محلی هرگونه خاک و نخاله و مصالح ساختمانی و کنده کاری های مقطعی در کل مسیر پاکسازی و مرمت شده است.

مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ نیز در این راستا از روند آماده سازی مسیر خروجی شرقی تونل آرش-اسفندیار در خیابان آرش شرقی بازدید کرد.

 شهردار منطقه از روند اجرایی چند پروژه فعال در سطح منطقه از جمله عملیات دوربرگردان مدرس آفریقا و مجموعه فرهنگی و مسجد الزهرا(س) نیز بازدید و تاکید کرد تا با برنامه ریزی منظم هر چه سریعتر پروژه های نیمه کاره به مرحله بهره برداری برسند.

وی افزود: طرح کلیه دسترسی های منتهی به شبکه معابر در محدوده تونل در مرحله تصویب نهایی می باشد و در حال حاضر آماده سازی خیابان های آرش شرقی، راجیان، نصیری برای انجام عملیات تعریض در حال انجام می باشد.

کد خبر 4226226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha