۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱

این هفته در شهر کتاب؛

کتاب «صنعت شادی» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «صنعت شادی» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «صنعت شادی» نوشته ویلیام دیویس روز سه شنبه ۸ اسفند در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «صنعت شادی» نوشته ویلیام دیویس در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، روز سه شنبه ۸ اسفند در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

در دهه‌ گذشته، دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ بیش از پیش به اندازه‌گیری احساسات مردم علاقه‌مند شده‌اند. شاخص شادی، شادی ناخالص ملی، تندرستی و روان‌شناسی مثبت‌گرا، اصطلاحاتی هستند که امروزه بر سبک زندگی حاکم شده‌اند. در نتیجه، احساسات و عواطف به منبعی جدید برای خرید و فروش مبدل شده‌اند.

کتاب «صنعت شادی» که به تازگی با ترجمه‌ اعظم ورشوچی‌فرد توسط انتشارات کتاب پارسه منتشر شده، مخاطب را وامی‌دارد که در مورد همه‌ امور زندگی بازنگری کند. ویلیام دیویس در کتاب «صنعت شادی» در قالب یک پژوهش، تاریخ، علم و ایده‌ها را با هم تلفیق کرده و نشان می‌دهد که چگونه تندرستی بر تمام جوانب زندگی ما تاثیر می‌گذارد.

نشست هفتگی شهر کتاب، این هفته به نقد و بررسی کتاب «صنعت شادی» اختصاص دارد که با حضور و سخنرانی محمدامین قانعی‌راد، حسین راغفر، غلامرضا خاکی و ارسطو میرانی همراه خواهد بود.

این برنامه روز سه شنبه ۸ اسفند از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4235219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha