۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در مازندران صادر شد

۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در مازندران صادر شد

گلوگاه - مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از صدور ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن بهادر ظهر یکشنبه در آیین معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه افزود: اینکه نیمی از حوزه ثبتی گلوگاه متعلق به استان گلستان است باید تعیین تکلیف شود و در این حوزه فرمانداران و استانداران برنامه ریزی های لازم را انجام و در دست اقدام دارند.

وی اظهار داشت: ارائه خدمت به موقع به مردم مهمترین شعار ما در اسناد و املاک مازندران و شهرستان های مختلف است و تلاش داریم تا با ارائه خدمات بهتر به رمدم در افزایش رضایتمندی آنان تلاش شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار سند مالکیت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۵ خانوار صادر شده است؛ خاطر نشان کرد: این اداره کل در این راستا به تعهدات خود عمل کرد و بیش از تعهدات خود سند ارائه داده است.

بهادر، مستندسازی را از مهمترین رسالت های ثبت اسناد و املاک دانست و افزود: مهمترین تلاش ما ارائه خدمت صادقانه به مردم به دور از نگرش های مختلف سیاسی است.

وی همچنین ثبت وقایع ازدواج و طلاق را از دیگر فعالیت های اسناد و املاک در دفاتار ازدواج و طلاق دانست و گفت: الکترونیکی شدن ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق و تبادل آن با اداره ثبت احوال موجب کاهش مراجعات حضوری، پیشگیری از جعل و تخلفات در این حوزه، کاهش بروز اشتباهات در ثبت وقایع ازدواج و طلاق و ارتقای نظام حفظ و نگهداری از آنها شده است.

به گزارش مهر، در حال حاضر ۳۳۸ دفتر اسناد رسمی و ۱۳۹ دفتر ازدواج و ۶۱ دفتر طلاق در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

در این مراسم قدیر یوسفی‌نیا به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک گلوگاه معرفی شد.

کد خبر 4265919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha